رخی از توده‌‌ای‌های بازداشتی می‌گفتند سال ۵۴ کاگ‌ب گفته بود شاه سقوط می‌کند

0
67


|


۱۴۰۱/۱۲/۰۶ ۱۴:۳۰:۰۲

|

|


حسین طائب، مشاور عالی فرمانده کل سپاه:



مشاور عالی فرمانده سپاه گفت: گروهی از توده‌ها که دستگیر شده بودند اذعان کردند «که سال ۵۴ «کاگ‌ب» ما را خواست و گفت که از نظر اطلاعاتی برآورد ما این است که حکومت شاه سقوط می‌کند و هر دولتی سر کار بیاید غربی‌ها می‌روند.




برخی از توده‌‌ای‌های بازداشتی می‌گفتند سال ۵۴ کاگ‌ب گفته بود شاه سقوط می‌کند


|


۱۴۰۱/۱۲/۰۶ ۱۴:۳۰:۰۲

حجت‌الاسلام حسین طائب، مشاور عالی فرمانده سپاه در برنامه «بدون توقف» که از شبکه سوم سیما پخش شد، با اشاره به اینکه ما در عناصر قدرت قوی هستیم، ولی یک جا‌هایی باید قبول کنیم که ضعف‌هایی هم هست و نیاز به تغییر داریم، گفت: حرف ما این است که در یکپارچگی این تغییر در حال انجام است، در حوزه اقتصاد واقعا کار‌هایی در حال انجام است، راهبرد آمریکا این بود که در تقابلی که با فشار‌ها انجام می‌دهد کاری کند که صادرات نفت خام ایران با واردات غذا و دارو برابری کند، آن‌ها فکر می‌کردند که این مشکلات پیش می‌آید، اما تغییر ریل انجام شد.

به گزارش فارس، بخش هایی از اظهارات طائب را در ادامه می خوانید:​

  •  جنگ ترکیبی از سال ۲۰۱۵ آغاز شد، جنگ ترکیبی عبارت است از یک راهبرد دفاعی آمیخته به جنگ سیاسی و کلاسیک، نامنظم و مجازی، خبررسانی جعلی، دیپلماسی، جنگ دادگاهی، مداخله در انتخابات‌ها، برهم زدن بافت جمعیتی، مهاجرپذیری، ایجاد تضاد دینی و یورش فرهنگی که از قبل آمریکایی‌ها به دنبال همه این‌ها بودند.
  • مثلا در جنگ دادگاهی دو دادگاه در این مدت علیه ما برگزار کردند و برای افکار عمومی و دهه هشتادی‌های ما بحث اعدام‌های دهه ۶۰ را با تصویر و روایت خودشان نشان دادند.
  • این دهه هشتادی که نمی‌داند که این افراد چه جنایت‌هایی در تجزیه‌طلبی و ترور‌ها کردند و ما درگیر تروریست منافقین و مارکسیست‌های مسلح و انواع مشکلات بودیم، جنگ دادگاهی برگزار می‌کنند، تا جایی که در این آخرین راهپیمایی مجبور شدند از پرویز ثابتی هم رونمایی کنند. ثابتی که تا به حال مخفی بود و ما می‌دانستیم چه کار کرده و در کار امنیتی با آمریکایی‌ها همکاری داشته، این فرآیندی بود که این‌ها دنبالش بودند.
  • برنامه آن‌ها این بود که اعتراضات را از دانشجویان شروع کنند و به اقشار دیگر از معلمان و دانش‌آموزان و اقوام و مذاهب گسترش دهند، اما بازی‌شان به هم ریخت، حتی اینکه یک در زندان را باز کنند در طرح‌شان بود، این قرار بود آخرین مرحله باشد، اما، چون نظم به هم ریخت هر کسی کار خودش را کرد و دست آخر موفق هم نشدند.
  • من معتقدم نفوذ به اندازه تاریخ انقلاب ما قدمت دارد، اما شدت و ضعفش فرق دارد، زمان ویژه آن زمان جنگ هوشمند بود، شبکه‌سازی از زمان اوباما تقویت شد. مثلا در قبل از انقلاب غربی‌ها که شبکه نفوذ نمی‌خواستند، چون در همه عرصه‌ها بودند، لذا شرقی‌ها شبکه استخدام زدند.
  • مثلا گروهی از توده‌ها که دستگیر شده بودند اذعان کردند «که سال ۵۴ «کاگ‌ب» ما را خواست و گفت که از نظر اطلاعاتی برآورد ما این است که حکومت شاه سقوط می‌کند و هر دولتی سر کار بیاید غربی‌ها می‌روند، برای نفوذ باید بچه‌های محلات را شناسایی کرده و از حوزه‌های حزبی‌تان دور کنید این‌ها را در تخصص‌هایی که آمریکایی‌ها هستند در آلمان شرقی آموزش دهید تا بعد از آمریکایی‌ها جای آن‌ها بنشینند».
  • ما اغلب آن‌ها را شناسایی کردیم، اما وقتی خواستیم به حوزه برق ورود کنیم، مسؤلان سیستم صنعت برق ما اجازه ندادند و گفتند اگر این فرد را دستگیر کنید صنعت برق مختل می‌شود تا جایی که ناچار شدیم یکی از عناصر مرکزیت حزب توده را بالای سرش ببریم تا هشدار دهد که شناسایی شدی و تعهد همکاری بگیریم تا زمانی که سیستم صنعت برق آدم جایگزین کند. بعد از انقلاب شبکه ساواکی رفت، اما بدنه تخلیه نشد، در جنگ هم افرادی داشتیم که به دشمن گرا می‌دادند.
  • اگر امروز فساد اقتصادی در می‌آید پایه‌اش از زمان پورسانت شکل گرفته، مثلا سرویس‌های انگلیسی مأموریت داشتند که دنبال کنند ایران چطور تحریم را دور می‌زند و دیگر اینکه ورود کنند و پروژه‌ها را در دست دوم و سوم بگیرند، مثلا حوزه نفت ما پاکسازی شده بود، اما غربی‌ها بعد آمدند آلوده‌سازی در یک کشور واسط را آغاز کردند، آمدند با یک کشور واسط شبکه زدند و برای آموزش دوره گذاشتند و افراد را حلقه کردند تا نفوذی استخدام کنند.




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید