زن خیانتکار دستور قتل شوهرش را داد

0
63


|


۱۴۰۱/۱۲/۰۶ ۲۰:۳۰:۱۲

|

|


«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:



پسری جوان که به دلیل عشق ممنوعه شوهر زنی جوان را کشته بود به قصاص محکوم شد.


زن خیانتکار دستور قتل شوهرش را داد


|


۱۴۰۱/۱۲/۰۶ ۲۰:۳۰:۱۲

مردی که در پی خیانت یک زن با او وارد رابطه‌ای ممنوعه شده و شوهر زن را به قتل رسانده بود در جلسه محاکمه از جزئیات عشق ممنوعه‌اش گفت.

به گزارش اعتمادآنلاین، زن جوان هرچند در ابتدا سعی کرد رابطه با مرد غریبه را پنهان کند و مدعی شد شوهرش به دست دزدان ناشناس کشته شده اما وقتی رازش آشکار شد و پرده از خیانتی که به شوهرش می‌کرد افتاد، به عنوان عامل قتل بازداشت شد.

دو سال پیش از این، زنی به پلیس مراجعه کرد و مدعی شد افرادی وارد خانه او شده و شوهرش را کشته‌اند.

این زن که فرزانه نام دارد به ماموران گفت: من و دو فرزندم به مهمانی رفته بودیم؛ اما وقتی ظهر جمعه به خانه برگشتیم با جسد خونین شوهرم روبه‌رو شدیم. به گمانم در غیاب ما دزدان به خانه‌مان آمده و شوهرم را کشته‌اند.

ماموران به خانه این زوج رفتند و جسد خونین مقتول به نام حامد که شواهد نشان می‌داد با دو ضربه چاقو به گردن از پا درآمده با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

ماموران برای رازگشایی جنایت به تکاپو افتادند و در این میان بررسی تماس‌های تلفنی فرزانه شک پلیس را برانگیخت.

پلیس وقتی پیام‌های مجازی زن جوان را بررسی کرد متوجه عکس‌هایی از مقتول شد. همچنین مشخص شد زن جوان در پیام‌هایش نوشته است: «ضربه‌ها را طوری به حامد بزن که زنده نماند یا فلج شود تا من به دردسر نیفتم.»

با مشخص شدن این ماجرا فرزانه بازداشت و مشخص شد پیرو رابطه دوستانه این زن با پسر جوانی به نام احسان، نقشه قتل حامد کشیده و اجرا شده است.

به این ترتیب احسان ۳۰ ساله نیز دستگیر شد و به قتل شوهر فرزانه اعتراف کرد.

جلسه محاکمه

برای متهمان کیفرخواست صادر و پرونده‌شان به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و آنها پای میز محاکمه ایستادند.

در ابتدای جلسه پدر و مادر حامد که ولی دو نوه‌شان هستند درخواست قصاص کردند. سپس احسان در برابر قضات ایستاد و قتل را قبول کرد.

متهم گفت: هفت سال قبل در خیابان با فرزانه آشنا شدم. فکر می‌کردم مجرد است. به او علاقه‌مند شدم؛ اما پس از مدتی فهمیدم همسر و دو فرزند دارد. او همیشه از بدرفتاری‌های همسرش گلایه می‌کرد و می‌گفت می‌خواهد هر طور شده از این زندگی خلاص شود. حتی یک روز در حالی که شوهرش خواب بود شیر گاز خانه را باز گذاشته بود تا او را بکشد اما حامد متوجه ماجرا شده و شیر گاز را درست کرده بود.

او ادامه داد: فرزانه آن‌قدر برای کشتن شوهرش به من اصرار کرد که فریب خوردم. فرزانه می‌گفت به من علاقه‌مند شده و در صورتی که شوهرش را بکشم با من ازدواج می‌کند. آن شب آخرین بار در حالی که شوهرش خواب بود عکس‌های او را در واتس‌اپ برایم فرستاد و به من گفت فقط کافی است دو ضربه چاقو به گردنش بزنم. من که فریب خورده بودم ساعت ۱۰ صبح جمعه به خانه فرزانه رفتم و در غیاب او، در حالی که شوهرش خواب بود دو ضربه چاقو به گردن حامد زدم و خانه را ترک کردم. وقتی فرزانه به خانه برگشت طبق نقشه با پلیس تماس گرفت و گفت در غیاب او شوهرش کشته شده است.

متهم که سرش را پایین انداخته بود گفت: من قتل را قبول دارم اما باور کنید فریب حرف‌های زن جوان را خوردم.

سپس زن جوان در جایگاه ویژه ایستاد و اتهام معاونت در قتل را نپذیرفت.

فرزانه گفت: قبول دارم با احسان درد‌ دل کردم اما او با میل خودش و در غیاب من به خانه‌مان آمد و شوهرم را کشت. من از نقشه او برای قتل اطلاعی نداشتم.

سپس وکیل اولیای دم به اظهارات این زن اعتراض کرد و گفت: بررسی پیامک‌های رد و بدل‌شده بین فرزانه و متهم ردیف اول نشان می‌دهد این زن دستور قتل شوهرش را صادر کرده و اصرار داشته احسان ضربه‌ها را به نحوی به شوهرش وارد کند که او قطعاً کشته شود. از طرفی احسان ساعت ۱۰ صبح وارد خانه شده و ضربه‌ها را به حامد زده اما فرزانه ساعت ۱۲ با اورژانس تماس گرفته. این در حالی است که در نزدیکی خانه آنها یک بیمارستان قرار دارد و او می‌توانست برای نجات شوهرش بلافاصله با اورژانس تماس بگیرد؛ اما صبر کرده تا از مرگ شوهرش مطمئن شود.

در ادامه وکلای دو متهم به دفاع پرداختند. در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدارک موجود در پرونده، احسان را به قصاص و فرزانه را به ۲۷ سال زندان محکوم کردند.

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید