زواری: استقلالیم و همیشه قهرمان

0
67



کد خبر : ۱۸۷۲۳۰۲ |
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۳۰ |
۴۸ بازدید |

۰
دیدگاه

جدایی ام از این تیم شیطنت رسانه ها بود


هافبک فانتزی استقلال بعد از ماه ها مصدومیت توانست نظر مثبت ساپینتو را به خود جلب کند.

زواری: استقلالیم و همیشه قهرمان

به گزارش “ورزش سه”، محمدحسین زواری که از صنعت نفت آبادان به استقلال آمد در نیم فصل دوم این فرصت را پیدا کرد که به صورت تعویضی به زمین برود. 
شماره ۸۰ آبی ها امیدوار است که برای یکبار هم شده فرصت حضور در ترکیب ثابت را نیز پیدا کند. 
استقلال روز های خوبی را پشت سر می گذارد. محمدحسین زواری در این مورد به خبرنگار ما گفت: تیم ما از همان اول هم در مسیر خوبی بود و در یکسری مواقع بدشانسی می آوردیم. به خاطر همین چند امتیاز عقب ماندیم ولی با همه بچه ها هم قسم شدیم که همه چیزمان را بگذاریم که دوباره برگردیم ولی خدا را شکر که‌ توانستیم بعد از یک مدت فاصله ۸ امتیازی را کم کنیم و شرایط تیم ما خیلی خوب و عالی است و ما با قدرت ادامه می دهیم، امیدوارم بتوانیم هوادرانمان را خوشحال کنیم. 
او در مورد شکست ملوان و‌ مدعی بودن در لیگ برتر و جام حذفی ادامه داد: ما همه تلاشمان را می کنیم در جام حذفی و لیگ برتر بهترین عملکردمان را داشته باشیم و در هر دو جام قهرمان شویم. 

1805540
این بازیکن که یک‌ نیم فصل برای بازی کردن صبر کرد و پاداشش را در دیدار با تراکتور گرفت عنوان کرد: همه می دانند اول فصل خیلی شرایط خوبی داشتم و از من راضی بودند ولی متاسفانه یک مصدومیت بد موقع داشتم و سه ماهی از میادین دور بودم. اما برگشتم و‌ تمام‌ توانم را گذاشتم و آقای ساپینتو هم به من اعتماد کرد و توانستم بازی کنم. امیدوارم تایم های بیشتری بازی کنم. هر موقع نظر آقای ساپینتو مثبت بود بازی می کنم و هرموقع هم نه به آن احترام می گذارم. 
وی اضافه کرد: زندگی فوتبالی هر آدمی متفاوت و مصدومیت هم جزئی از آن است و من هم از هفته سوم و‌ بعد از بازی با مس کرمان مصدوم شدم و قبل از دربی در هفته دوازدهم برگشتم و تقریبا سه ماهی دور بودم و ۸ بازی نبودم. 
هافبک استقلال در خصوص بحث جدایی اش در نیم فصل توضیح داد: بحث جدایی نبود و این شیطنت رسانه ها بود. درست است هم من و هم امید پیشنهاد های خوبی در نیم فصل داشتیم ولی تصمیم گرفتیم همینجا بمانیم و اعتماد آقای ساپینتو را جلب کنیم. خیلی خوشحالم که بعد از تقریبا یک‌ نیم فصل توانستم بازی کنم. امیدوارم تداوم داشته باشد و‌ بتوانم بازی های بیشتری برای استقلال انجام بدهم. 
بازیکن استقلال در مورد کار کردن با ساپینتو گفت: آقای ساپینتو پر از هیجان و عاشق کارش است. او فقط می خواهد که ببرد و این روحیه بردن را نیز به تیم تزریق می کند. 

1805539
زواری در مورد دیدار با نساجی نظرش را اینگونه بیان کرد: نساجی تیم ریشه دار و خوبی است و بازی در خانه حریف است. ما آن ها را در سوپرجام و لیگ شکست دادیم. الان هم شرایط خوبی داریم. با احترام‌ به نساجی برای سه امتیاز می رویم. 
هافبک استقلال در خصوص اینکه در سال اول حضورش می تواند جام را با استقلال بالای سر ببرد یا خیر پاسخ داد: بعد از اینکه آقای ساپینتو در جلسه معارفه با بچه ها دیدار کرد قرار شد تمام توانمان را بگذاریم که قهرمانی را تکرار و دل هوادران را شاد کنیم. ما استقلال هستیم و همیشه باید قهرمان شویم. 
زواری در مورد اینکه در چه پستی راحت تر بازی می کند گفت: اصطلاحا در پست ۸ و ۱۰ بازی می کنم. من همه تلاشم را می کنم و هر کاری از دستم بر میاید انجام می دهم. وظیفه هر هافبکی است گل بزند و پاس گل بدهد و من هم دنبال فرصت برای اثبات توانایی های خودم می گردم.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید