سایپنتو : اتاق کار به‌جای بازار نقل و اتقالات

0
62



کد خبر : ۱۸۷۲۳۰۴ |
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۰ |
۵٫۷K بازدید |

۰
دیدگاه

به این دلیل از خیر خرید خارجی گذشت


استقلال بعد از شکست در برابر تراکتور در هفته پایانی دور رفت، ۷ بازی در لیگ برتر و جام حذفی انجام داد که حاصل آن ۶ پیروزی و یک شکست بود.

سایپنتو : اتاق کار به‌جای بازار نقل و اتقالات

به گزارش “ورزش سه”، طبیعی بود، استقلال با این نتایج بار دیگر به کورس قهرمانی لیگ برتر برگردد. بطوریکه اینروزها با تیم پرسپولیس هم امتیاز است و با صدر جدول که در اختیار تیم سپاهان است، ۳ امتیاز فاصله دارد و در جام حذفی هم با دو پیروزی در برابر تراکتور و ملوان به مرحله یک چهارم نهایی بازی ها صعود کرده است.

استقلال دور برگشت یک تفاوت عمده با استقلال دور رفت داشته است. آبی ها در دور رفت در ۱۶ بازی لیگ برتر و سوپر جام ۱۶ بار به گل رسیدند و این بدین معنی بود که معدل گل تیم ریکاردو ساپینتو در بازی های دور رفت یک گل در هر بازی بوده است. با اینکه ارایه گر بازی های تهاجمی در برابر حریفان بود و به گواه سایت های آنالیز موقعیت های زیادی را روی دروازه حریفان خلق می کرد.

اما استقلال بعد از شکست در برابر تراکتور در تبریز در ۷ بازی انجام داده ۱۷ گل زده است. این بدین معنی است، معدل گل زده آبی ها در هر بازی ۲٫۴۲ است. این معدل در صورتی که تداوم داشته باشد، می تواند آبی ها را به خوشبختی برساند و بار دیگر آنها را مدعی قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی کند. حتی در لیگ های معتبر دنیا تیمی که بهترین خط دفاعی را دارد، کمتر به جام قهرمانی رسیده است اما همواره تیم هایی که تهاجمی بازی می کنند و گل های زیادی در جریان بازی می زنند، به موفقیت های متعددی دست پیدا کرده اند.

1801632

با توجه به این آمار باید حق را به ریکاردو ساپینتو داد؛ که قید جذب بازیکن جدید در فاز تهاجمی در ترکیب تیمش را زده است. قرار بود به جای سیاوش یزدانی یک بازیکن خارجی به ترکیب تیم اضافه شود اما در فاصله روزهایی که باشگاه و ریکاردو ساپینتو رزومه بازیکنان خارجی را بررسی می کردند، استقلال آنقدر برد و آنقدر گل زد که هم باشگاه و هم سرمربی به این نتیجه رسیده اند آنچه که به دنبالش هستند، در تیم وجود دارد و نیاز به جذب بازیکن جدید نیست.

استقلال به واسطه گل هایی که در دور برگشت زده شمار گل های خود را در لیگ برتر از ۱۵ بازی ۱۵ گل به ۲۸ گل در ۲۰ بازی رسانده است و هم اکنون بعد از سپاهان و به همراه گل گهر دومین تیم تهاجمی لیگ برتر به حساب می آید و اگر این روند را ادامه دهد حتی این شانس را دارد که عنوان بهترین تیم تهاجمی را به تنهایی به خود اختصاص دهد.

دستور و تاکتیک حمله از سوی ریکاردو ساپینتو در بازی های آتی استقلال هم تکرار خواهد شد، چون لیگ برتر چند مدعی خوب و جدی دیگر قهرمانی دارد؛ سپاهان و پرسپولیس. تنها راه برتری ادامه بازی های تهاجمی و ادامه این روند گلزنی است.

نتایج استقلال در دور برگشت (لیگ برتر و جام حذفی)

لیگ برتر 
*سپاهان ۲ – استقلال یک 
*استقلال ۴ – ملوان صفر 
*مس کرمان ۲ – استقلال ۳ 
*استقلال ۳ – نفت مسجد سلیمان یک 
*پیکان صفر – استقلال ۲ 
جام حذفی 
*استقلال ۲ – تراکتور یک (یک شانزدهم نهایی)
استقلال ۲ – ملوان صفر (یک هشتم نهایی)



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید