لفته حمیدی: پای مدیرعامل را از استقلال ملاثانی ببرید

0
75



کد خبر : ۱۸۷۲۴۵۱ |
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۳ |
۳۹۵ بازدید |

۰
دیدگاه

اگر نکونام بود، الهلال را می‌بردیم؛


بازیکن سابق فولاد خوزستان می‌گوید اگر جواد نکونام از مربیگری تیم انصراف نمی‌داد، این تیم می‎‌توانست الهلال را با حضور سرمربی‌اش شکست دهد.

لفته حمیدی: پای مدیرعامل را از استقلال ملاثانی ببرید

به گزارش “ورزش‌سه”، استقلال ملاثانی پس از جدایی ابراهیم اشکش با عزیر فریسات کار خود را در رقابت‌های لیگ دسته اول ادامه می‌دهد و با نتایجی که کسب کرده، یکی از تیم‌های حاضر در مسابقات به شمار می‌رود که با ۲۸ امتیاز امیدوارانه رقابت‌ها را برای رسیدن به لیگ برتر دنبال می‌کند. با این حال مشکلات مالی این تیم را تحت فشار قرار داده و حالا لفته حمیدی بازیکن سابق فولاد خوزستان در مصاحبه‌ای تند به امیرحسین علاقبند مدیرعامل باشگاه انتقاد وارد کرده و او را متهم به عدم حمایت تیم می‌کند.
لفته حمیدی اینطور حرف‌هایش را در گفتگو با “ورزش‌سه” آغاز کرد:« با نتایجی که طی هفته‌های گذشته کسب کرده‌ایم یکی از مدعیان صعود هستیم ولی متاسفانه آقای علاقبند مدیرعامل باشگاه و مسئولان هیچ کمکی به تیم نمی‌کنند. ما الان جزو هشتم تیم جام حذفی هستیم و در لیگ هم می‌توانیم به عنوان تیم دوم صعود کنیم. اما نه آقای علاقبند این موضوع را دوست دارد و نه مسئولان استانی و در خواب زمستانی هستند.» 

1805752

مربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی ادامه داد:« آقای علاقبند مصاحبه کرده و گفته که من سه تیم را حمایت می‌کنم. نفت مسجد سلیمان، سپیدرود و استقلال ملاثانی. مسئولان هم می‎گویند این آقا سه تیم را حمایت می‌کند و ما جلو نمی‌آئیم. گفتند اگر مس کرمان را ببرید یک میلیارد پاداش می‌دهم، ولی هیچ خبری از ایشان نیست و یک ریال هم پول نداده است. پیش خودشان می‌گویند که این‌ها خوزستانی و نجیب هستند و به من می‌گویند مصاحبه نکن، ولی من مصاحبه می‌کنم و به همه مسئولان می‌گویم پای این آقا را از تیم قطع کنید. هفته‌ای یک میلیارد و پانصد می‌گیرد ولی دستش اصلا به جیبش نمی‌رود. آقای علاقبند اگر می‌خواهید کار کنید، درست کار کنید. ایشان پانصدر مرتبه قول داده است، ولی هیچ وقت به قولش عمل نمی‌کند. شما از شرکت نفت و اسپانسر پول می‌گیرد ولی ما شورت و پیراهن ورزشی نداریم. با این حال تاکید دارید که همیشه اسپانسر روی پیراهن تبلیغ شود. این پول‌ها کجا می‌رود؟!.» 
از لفته حمیدی درباره عملکرد فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا هم پرسیدیم و او در واکنش به این سوال گفت:« متاسفانه آقای جواد نکونام کار خوبی نکردند. اگر ایشان روی نیمکت تیم بود، می‌توانستیم الهلال را ببریم. موقعیت‌های زیادی داشتیم. اولین بار بود که به جمع ۴ تیم رسیدیم. اگر آقای نکونام با باشگاه مشکل داشتند، باید قبل از سفر تیم انصراف می‌دادند ولی با این کار آبروی ایران رفت.  من با آقا جواد کار کردم و مربی باشعور و با فهمی است، اما ای کاش اگر می‌خواست انصراف بدهد یا اصلا نمی‌رفت یا بعد از پایان مسابقات انصراف می‌داد. آقای نکونام زحمت کشید و برای ما دو جام آورد، ولی نباید مشکلات خودش و باشگاه را نباید اینطور مطرح می‌کرد. آقای رجبی هم عالی کار کردند ولی اگر پدر بالای سر خانواده باشد، فرق دارد.»



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید