لیگ یک/ برد بزرگ محمود فکری در روز غفلت مدعیان

0
59



کد خبر : ۱۸۷۲۴۰۹ |
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۵ |
۹۵۵ بازدید |

۰
دیدگاه

سایپا یک – مس شهربابک صفر


شاگردان محمود فکری در بازی خانگی خود به برد ارزشمندی مقابل مس شهربابک دست یافتند.

لیگ یک/ برد بزرگ محمود فکری در روز غفلت مدعیان

به گزارش “ورزش سه” از هفته بیست و سوم مسابقات لیگ یک، شاگردان محمود فکری در بازی خانگی خود برابر مس شهربابک قرار گرفتند و در نهایت به برد ارزشمندی مقابل حریف کرمانی رسیدند.

سایپا که هفته گذشته باخت تلخی را مقابل فجرسپاسی تجربه کرده بود، این هفته برای برد به میدان رفت، اما با شروع بازی این تیم مس بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و سایپایی‌ها بیشتر به استفاده از ضدحملات چشم دوختند.

1805667

درست در دقیقه ۴۲ مسابقه رضا خالقی‌فر در محوطه جریمه مس شهربابک با استفاده از تجربه و‌ هوش خود، توانست یک پنالتی ارزشمند برای سایپا کسب کند و در نهایت حسن شوشتری آن را به گل تبدیل کرد تا این‌گونه نارنجی پوشان با برد به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم، اما جریان بازی کامل در دست شاگردان وحید رضایی در شهربابک بود. آن‌ها توانستند موقعیت‌های بسیار خوبی را خلق کنند که هر کدام با درخشش مهرداد بشاگردی، گلر با تجربه سایپایی‌ها از دست رفت و در نهایت سه امتیاز ارزشمند دیدار به حساب نماینده تهران واریز شد.

1805668

سایپا با این پیروزی، در روز غفلت دیگر مدعیان گام بلندی برای حضور در لیگ برتر برداشت و حالا با ۳۷ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. مس شهربابک نیز با ۲۸ امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفته است.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید