واکنش یحیی به غیبت در گزینه‌های تیم ملی (عکس)

0
56



کد خبر : ۱۸۷۲۳۰۷ |
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۳۰ |
۳۳۵ بازدید |

۰
دیدگاه

لبخند عمیق برای پیروزی باشکوه؛


سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی بزرگ در نقش جهان، تیمش را آماده انجام پروژه بازگشت به صدر جدول می‌کند.

واکنش یحیی به غیبت در گزینه‌های تیم ملی (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، ساعتی بعد از افشای لیست هفت نفره گزینه‌های داخلی هدایت تیم‌ملی ایران که غیبت سوال‌برانگیز یحیی گل‌محمدی را در خود داشت، سرمربی سرخپوشان به ورزشگاه شهید کاظمی رفت تا اولین جلسه تمرین جدی تیمش برای بازی نفت مسجدسلیمان را برگزار کند.

یحیی گل‌محمدی که پس از امیر قلعه‌نویی، یکی دیگر از سرمربیان بزرگ لیگ برتر (مورایس) را مغلوب کرد، حالا اعتماد به نفس خود را هم بازیافته و بی توجه به تحولات پیرامون نیمکت تیم‌ملی، تمام تمرکز خود را روی پرسپولیس گذاشته تا این تیم را دوباره به صدر جدول بازگرداند.

پرسپولیس تحت هدایت یحیی تا پایان فصل ده بازی حساس خواهد داشت که از جمله آنها تقابل با تراکتور، سپاهان، استقلال و گل‌گهر خواهد بود که این ۱۲ امتیاز به نوعی تکلیف قهرمانی سرخپوشان را هم روشن خواهد کرد.

1805547

با این حال یحیی فعلا با لبخند و آرامش تیمش را هدایت می‌کند و امیدوار است پیروزی بزرگ در نقش جهان، موتور محرکه و انرژی بخش تیمش برای بازی‌های باقی مانده باشد.

اگر پرسپولیس ۱۲ امتیاز پیش روی خود را کسب کند، دوباره به صدر جدول بازخواهد گشت و صدرنشین به استقبال نوروز خواهد رفت که در این صورت یحیی با صدرنشینی لیگ برتر، توانایی خود به فوتبال  ایران را دوباره اثبات خواهد کرد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید