کپا بعد از دیوانه کردن ساری گریه کرد

0
85



کد خبر : ۱۸۷۲۲۹۳ |
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۱۲ |
۱٫۲K بازدید |

۰
دیدگاه

روایت مربی دروازه‌بانان چلسی بعد از چهار سال:


مربی دروازه بانان سابق چلسی فاش کرد که کپا آریزابالاگا بعد از حرکت جنجالی معروفش، گریه کرده است.

کپا بعد از دیوانه کردن ساری گریه کرد

به گزارش “ورزش سه”، این که یک بازیکن تصمیم سرمربی خود برای تعویض شدن را نادیده گرفته و به بازی کردن ادامه دهد، یک اتفاق نادر و شگفت انگیز است. با این حال، چنین اتفاقی دقیقا ۴ سال پیش در چنین روزی در یک دیدار از جام حذفی انگلیس رخ داد؛ جایی که کپا آریزابالاگا در فینال جام حذفی ۲۰۱۹ از تعویض شدن امتناع کرد و خشم مائوریتزیو ساری را برانگیخت.

چهار سال پیش در چنین روزی بود که سه دقیقه به پایان وقت های تلف شده بازی سیتی و چلسی در فینال جام حذفی انگلیس ۲۰۱۹ مائوریتزیو ساری تصمیم گرفت کپا را از دروازه خارج کرده و ویلی کابالیرو را برای مهار ضربات پنالتی وارد زمین کند. در اقدامی بی سابقه اما دروازه بان چلسی از تعویض شدن امتناع کرد و در میان خشم و داد و فریاد ساری به بازی کردن ادامه داد.

کپا که اعتقاد داشت آمادگی مهار پنالتی ها را دارد، موفق شد حرف خود را به کرسی بنشاند. ساری هم که تحقیر را پذیرفته بود، با ناامیدی به نیمکت برگشت. دیلی میل در سالگرد این اتفاق، سراغ ماسیمو ننسی، مربی دروازه بانان وقت چلسی رفت تا روایت را از زبان او جویا شود. ننزی در خصوص شرایط کپا در آن روز گفت: “او روز قبل از بازی کمی آسیب دیده بود اما چیز مهمی نبود و برای تیم به میدان رفت. در پایان نود دقیقه که او تحت درمان بود، رودریگر گفت که بمان و صبر کن چون به تو نیاز داریم. با این وجود در پایان وقت های اضافه، ساری تصمیم گرفت کابایرو را که پنالتی گیر بهتری بود و مقابل تیم سابقش می توانست روحیه بالایی از خود نشان دهد را وارد زمین کند. در آن لحظه کپا متوجه نشد که تعویض به دلایل تاکتیکی انجام می شود. او گمان کرد که ساری به خاطر مصدومیت می خواهد تعویضش کند.”

1805519
1805518
1805520

ننسی افزود: “آن شب تمام تیم در رختکن عصبانی بودند. البته باید به شما بگویم که کپا پسر بسیار بسیار خوبی است. او وقتی پی به اشتباه خود برد گریه کرد و بابت کاری که کرده بود از سرمربی تیم عذرخواهی کرد.

با وجود پشیمانی کپا، ساری برای بازی بعدی چلسی مقابل تاتنهام او را خط زد و دستمزد یک هفته‌ای این بازیکن را که ارزش آن حدود ۱۹۰۰۰۰ پوند بود به عنوان جریمه قطع کرد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید