گزارش تصویری | عکس‌های منتخب هفته گاردین

0
54





|


۱۴۰۱/۱۲/۰۶ ۲۳:۳۰:۰۰

سالگرد حمله روسیه به اوکراین، دست و پنجه نرم کردن مردم سوریه و ترکیه با زلزله و برخورد کرملین با معترضان از سوژه‌های منتخب گاردین در گزارش تصویری این هفته بود. 

 

کی‌یف، اوکراین

جنگ اوکراین

ولادیمیر زلنسکی ، رئیس جمهور اوکراین پرچم یک واحد نظامی را در حالی که یک افسر در مراسم بزرگداشت سالگرد تهاجم روسیه به اوکراین آن را می بوسد، در دست دارد.

 

حلب، سوریه

زلزله سوریه

خانواده سوری  در ساختمانی که در اثر زلزله ۷٫۸ ریشتری در محله المشرقة حلب آسیب دیده، قهوه می‌نوشند.

 

لاگوس، نیجریه

نیجریه

 مردم قبل از انتخابات ریاست جمهوری نیجریه که قرار است در ۲۵ فوریه برگزار شود، در یک بازار خیابانی لباس می‌فروشند.

 

سن پترزبورگ، روسیه

روسیه

مردی در یک نمایشگاه خیابانی از عکس‌های نظامی در سن پترزبورگ،  از کنار قابی می‌گذرد که تصویری از یک سرباز روسی با جمله «ما از وطن دفاع می‌کنیم.» را نشان می دهد.

 

مسکو، روسیه

معترض روس

کاترینا وارنیک ۲۶ ساله از مخالفان ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بازداشتگاهی در مسکو را ترک می کند. او به دلیل در دست داشتن پلاکاردی با مضمون “اوکراینی ها دشمنان ما نیستند بلکه برادران ما هستند” بازداشت شده بود.

 

ترکیه

زلزله ترکیه

 زن و مردی که نوزادی را در آغوش دارند سوار بر اسکوتر از کنار ساختمانی کج شده در پی زلزله مرگبار  دو هفته گذشته عبور می کنند.

 

اسلام آباد، پاکستان

گربه وحشی

یک پلنگ خانگی که در یک منطقه مسکونی پیدا شده در باغ وحش سابق اسلام آباد به عکاسان واکنش نشان می دهد. پلنگ از خانه‌ای در پایتخت پاکستان فرار کرد و ساعت‌ها در خیابان‌ها پرسه زد و سپس با تیر آرام‌بخش مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به باغ وحش منتقل شد.

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید