این بهترین طرح موزاییکی جهان است! (عکس)

0
73



کد خبر : ۱۸۷۲۵۷۸ |
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۷ |
۲K بازدید |

۰
دیدگاه

چهار نمایش از اجرای فوق‌العاده هواداران راجا کازابلانکا


هواداران تیم راجا کازابلانکا مراکش طرح موزاییکی فوق العاده زیبایی را به اجرا در آوردند.

این بهترین طرح موزاییکی جهان است! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال راجا کازابلانکا مراکش در دور سوم از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آفریقا، در استادیوم خانگی خود میزبان هورویا گینه بود و توانست با ۲ گل از سد حریف خود گذشته و ضمن کسب نهمین امتیاز، صدرنشینی خود را تثبیت کند.

در جریان این دیدار، هواداران تیم راجا کازابلانکا که در استادیوم خانگی خود یعنی مرکب محمد خامس (محمد پنجم) حضور یافته بودند، یک طرح زیبای موزاییکی را به اجرا گذاشتند که با واکنش های زیادی همراه بود.

در این طرح، هواداران راجا ابتدا کلمه AMORE را به نمایش گذاشتند. کلمه ای که به معنای عشق است. پس از گذشت لحظاتی، تماشاگران با محو کردن حرف نخست این عبارت، سپس کلمه MORE را اجرا کردند که حکایت از تمایل این تیم برای کسب عناوین و افتخارات بیشتر است.

در سومین نمایش از این طرح موزاییکی، طرفداران راجا طرح کلمه ORE را اجرا کردند که به معنای طلا است و در واقع آنها اینگونه ارزشمند بودن تیم مورد علاقه خود را به همگان نشان دادند.

1805997

چهارمین و آخرین پرده از این طرح جذاب و دیدنی، به نمایش گذاشتن تصویر یک عقاب است که لوگوی کاپ قهرمانی جام باشگاه های آفریقا را به دهان گرفته که این عقاب، نماد باشگاه راجا کازابلانکا مراکش است و طرح اصلی لوگوی این تیم نیز یک عقاب است.

طرح زیبایی که در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت و حتی حساب کاربری باشگاه راجا کازابلانکا نیز با انتشار تصویری از این طرح موزاییکی نوشت که زبان ما در توصیف این زیبایی قاصر است، شما بهترین عبارت را برای آن بنویسید!



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید