بازیکنی که با تمام وجود برای پرسپولیس بازی می‌کند

0
59



کد خبر : ۱۸۷۲۵۱۱ |
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۴۵ |
۹٫۴K بازدید |

۰
دیدگاه


پست اصلی بازی وحدت در دفاع سه نفره، استاپر سمت راست است اما می‌تواند در پست هافبک دفاعی و مدافع راست خط دفاع چهار نفره هم به میدان برود.

بازیکنی که با تمام وجود برای پرسپولیس بازی می‌کند

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایران ورزشی ، وحدت هنانوف مدافع شماره ۶۶ و تاجیک پرسپولیس فصل قبل به پرسپولیس آمد و از آنجایی که دیر مجوز بازی گرفت خیلی دیر با تیم هماهنگ شد و خیلی کم به میدان رفت. وحدت فصل قبل یک بازی ضعیف مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی داشت و عامل حذف تیم از این رقابت‌ها لقب گرفت. هر چند منوچهر صفروف هموطن او خیلی زود از پرسپولیس جدا شد اما وحدت از همان هفته‌های نخست نشان داد بازیکن باکیفیت‌تر و صاحب پتانسیل بیشتری است.
در شرایطی که تصور می‌شد وحدت این فصل از پرسپولیس جدا خواهد شد اما با قرار گرفتن در فهرست زیر ۲۱ سال تیم در جمع سرخ‌ها ماندنی شد. وحدت در هفته‌های پایانی نیم فصل اول بیشتر از قبل بازی کرد و بهترین نمایش او در دیدار مقابل نساجی مازندران در آخرین هفته نیم فصل نخست بود.

1704982

بعد از انجام ۵ بازی به‌عنوان بازیکن تعویضی، وحدت مقابل نساجی آنقدر خوب بود که در دیدار با ذوب‌آهن فیکس شد و بهترین عملکردش را در آن مسابقه ارائه داد اما از هفته هفدهم تا بیستم به میدان نرفت. بازی سپاهان در جام حذفی محل بازگشت وحدت به ترکیب اصلی بود و عجیب اینکه او در این بازی بزرگ و میان آن همه ستاره گرانقیمت، نامدار و ملی‌پوش حداقل در نیمه نخست بهترین بازیکن پرسپولیس و تیمش بود. وحدت در حالی در پست دفاع راست به میدان رفت که دانیال یک خط جلوتر از او بازی می‌کرد اما نمایش وحدت در این مسابقه به مراتب بهتر از دانیال، ستاره محبوب یحیی طی سه چهار مسابقه اخیر پرسپولیس بود. وحدت مقابل سپاهان آنقدر خوب کار کرد که حالا شایعه شده شاید یحیی در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان ستاره محبوب خود را بیرون بگذارد و از هنانوف در ترکیب اصلی بازی فردا استفاده کند که اگر چنین اتفاقی هم بیفتد چندان عجیب نیست.  پست اصلی بازی وحدت در دفاع سه نفره، استاپر سمت راست است اما می‌تواند در پست هافبک دفاعی و مدافع راست خط دفاع چهار نفره هم به میدان برود. 
او دقت پاس بالایی دارد و از تکل زدن روی مدافع بازیکن حریف ابایی ندارد و پایش را هم نمی‌دزد. وحدت روی هوا هم بازیکن مسلطی است و تنها باید در کارهای ترکیبی هماهنگ‌تر و دقیق‌تر عمل کند. وحدت هنانوف بازیکنی است که تکنیک بالایی ندارد اما این فقدان تکنیکی را با دوندگی بالا، از خودگذشتگی و فداکاری برای تیم جبران می‌کند. همین فداکاری‌های او در چند گل اخیر پرسپولیس زمانی که او در میدان بوده تأثیر داشته است و یحیی یا هر مربی دیگری این مدل فوتبالیسیت‌ها که با تمام وجود برای تیم‌شان بازی می‌کنند را دوست دارند پس احتمالاً هنانوف را دوباره در میدان خواهیم دید.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید