بنزمای واقعی ناپدید شده است

0
75



کد خبر : ۱۸۷۲۶۳۶ |
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۵ |
۱٫۷K بازدید |

۲
دیدگاه

چه بر سر کریم آمده؟


کریم بنزما فصل گذشته نقش مهمی در موفقیت‌های داخلی و اروپایی رئال داشت، ولی در فصل جاری او به وضوح افت کرده است.

بنزمای واقعی ناپدید شده است

به گزارش “ورزش سه”، کریم بنزما در بهترین روزهای فوتبالی خودش نیست و این به ضرر رئال تمام شده است. ستاره فرانسوی که در ماه‌های اکتبر و نوامبر درگیر مصدومیت بود و جام جهانی را نیز به همین دلیل از دست داد، از لحاظ آمار گلزنی افت کرده است. کریم در ۲۴ بازی این فصل خود ۱۸ گل زده که یک سوم آنها از روی نقطه پنالتی بوده است. او پس از جام جهانی توانسته در لالیگا ۶ گل بزند که چهار تای آنها از روی نقطه پنالتی بوده است: دو پنالتی برابر الچه، یکی برابر وایادولید و دیگری برابر ویارئال.

1804556

او یازده گل در لالیگا زده و پس از روبرت لواندوفسکی برترین گلزن رقابت‌هاست. کریم اما دیشب در بازی تعیین‌کننده برابر اتلتیکو ۹۰ دقیقه آرام را پشت سر گذاشت و کم‌فروغ‌تر از همیشه بود.

1802313

آمار کریم در لیگ قهرمانان در مقایسه با فصل گذشته باورنکردنی است. تا به اینجای بازی‌ها کریم تنها دو گل زده که هر دو در بازی اخیر برابر لیورپول به ثمر رسید. او در چهار بازی از ۶ بازی دور گروهی به میدان رفت، ولی در امر گلزنی ناکام ماند. ستاره فرانسوی فصل گذشته توانست ۱۵ گل برای رئال بزند و آقای گل لیگ قهرمانان شود. اگر رئال تا فینال بالا برود، کریم ۶ بازی دیگر نیز پیش‌رو دارد تا رکورد ضعیف دو گل زده را بهبود ببخشد. نباید فراموش کنیم که اوج درخشش کریم در لیگ قهرمانان فصل گذشته در مراحل حذفی بود.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید