تیم عربستانی پس از ۸ ماه رنگ بُرد دید!

0
70



کد خبر : ۱۸۷۲۵۰۲ |
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۰۰ |
۳۲۳ بازدید |

۰
دیدگاه

تغییر سرمربی جواب داد؛


قعرنشین لیگ عربستان نخستین پیروزی خود در فصل ۲۳-۲۰۲۲ را به دست آورد.

تیم عربستانی پس از ۸ ماه رنگ بُرد دید!

به گزارش “ورزش سه”، تیم الباطن فصل گذشته به شکل شگفت‌انگیزی در رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان ماند؛ آنها در سه دیدار آخرشان دو پیروزی پیاپی مقابل الحزم و ضمک به دست آوردند و در هفته پایانی برابر الاتحاد قدرتمند به تساوی رسیدند تا بالاتر از الاهلی و الفیصلی (تیم آسیایی)، در سطح اول فوتبال این کشور بمانند و دو تیم مطرح را به دسته پایین‌تر بفرستند، اما فصل جدید برای آنها به شکل عجیبی پیش رفت و هشت ماه نتوانستند به برتری برسند.

الباطن که فصل گذشته را با آلن هوروات به پایان رسانده و در لیگ حرفه‌ای عربستان مانده بود، فصل جدید را هم با این مربی کروات آغاز کرد، ولی نتایج ضعیف او کاری کرد تا مدیران این باشگاه علی‌رغم علاقه به وی، تصمیم به قطع همکاری بگیرند و یک هفته قبل او را از سمتش برکنار کنند که همین اتفاق شوک مثبتی به این تیم داد.

تیم فوتبال الباطن که اردوی خود در تعطیلات جام جهانی را در یک هتل در آنتالیا همراه با آلومینیوم اراک برگزار کرده بود، در ۱۷ هفته فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ حرفه‌ای عربستان هیچ بردی با هوروات کروات به دست نیاورد و سه امتیاز کسب کرده بود، اما آنها دیروز نخستین پیروزی فصلشان را جشن گرفتند.

1805886

الباطن که آخرین پیروزی خود را در هفته ماقبل پایانی فصل گذشته به دست آورده بود، با تغییر سرمربی و حضور لوگاروشیچ روی نیمکت خود در دیدار دیروز شنبه مقابل الاتفاق متحول شد و در نخستین بازی با هدایت این مربی کروات توانست به پیروزی ارزشمندی برای بقا در لیگ حرفه‌ای عربستان دست پیدا کند.

تیم فوتبال الباطن که تا پیش از دیدار با الاتفاق و تا پایان هفته هفدهم لیگ حرفه‌ای عربستان با دریافت ۴۴ گل ضعیف‌ترین خط دفاعی و با ثبت ۱۱ گل بدترین خط حمله این رقابت‌ها را به خود اختصاص داده بود، با شوک مثبت روی نیمکت خود توانست سه امتیاز این بازی خانگی را کسب کند.

الباطن که پیش از این در طول ۱۷ مسابقه ۱۴ شکست داشت و در سه دیدار برابر ضمک، الفیحا و العداله، سه تساوی به دست آورده بود، با کسب پیروزی یک بر صفر مقابل الاتفاق ۶ امتیازی شد و اختلاف هفت امتیازی خود با تیم رده پانزدهمی العداله را حفظ کرد تا امیدواری بیشتری برای ادامه فصل پیدا کند.

تیم فوتبال الباطن با وجود کسب نخستین پیروزی فصل برابر الاتفاق، هفته آینده رقابت سختی در ورزشگاه مرسول پارک برابر تیم صدرنشین النصر خواهد داشت که بعید است بتواند امتیازی از یاران رونالدو بگیرد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید