غیبت احتمالی یک عضو در نشست هیات رئیسه

0
76



کد خبر : ۱۸۷۲۵۳۵ |
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۶ |
۱٫۱K بازدید |

۰
دیدگاه


به احتمال قوی در نشست این هفته هیات رئیسه که قرار است، سه شنبه در تهران برگزار شود یک عضو تاثیر گذار غیبت خواهند داشت.

غیبت احتمالی یک عضو در نشست هیات رئیسه

به گزارش “ورزش سه”، میرشاد ماجدی یکی از اعضای هیات رئیسه و رئیس کمیته جوانان برای حمایت از تیم ملی جوانان در مسابقات جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی به شهر فرغانه ازبکستان سفر کرده است تا در بازی های مهم در کنار صمد مرفاوی و شاگردانش باشد. مهدی تاج هم قرار است، راهی پاریس شود تا در مراسم بهترین های فوتبال جهان که از سوی فیفا برگزیده می شوند، شرکت کند اما به موقع به تهران بر می گردد و در این نشست حاضر خواهد شد.

در این صورت نشست این هفته هیات رئیسه که اختصاص به انتخاب سرمربی تیم ملی دارد، با حضور ۱۰ عضو برگزار می شود. مهمترین اتفاق حضور نایب رئیس سوم و مسئول فوتبال بانوان در این نشست است. مریم منظمی که به این سمت برگزیده شده، این هفته برای اولین بار در نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال شرکت خواهد کرد.

با حضور ۱۰عضو از ۱۱ عضو هیات رئیسه جلسه رسمیت پیدا می کند و در صورت اتخاذ هر تصمیمی عضو غایب هم در جریان گذاشته خواهند شد و نظر وی برای امضای مصوبه نهایی پرسیده خواهد شد. از ۷ گزینه داخلی برای هدایت تیم ملی ۴ نامزد انصراف داده اند و باید منتظر ماند و دید که آیا از بین سه گزینه باقی مانده سرمربی تیم ملی انتخاب خواهد شد یا در نهایت هدایت تیم ملی به یک مربی خارجی محول می شود.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید