مجتبی توانگر درخواست رفع‌ فیلتر اینستاگرام اسراییلی را کرده‌بود

0
70


|


۱۴۰۱/۱۲/۰۶ ۲۲:۴۰:۴۵

|

|


روح‌الله مومن‌نسب حامی فیلترینگ و طرح صیانت:

با کدام سازوکار، یک اصلاح‌طلب، سر از فهرست انتخاباتی جبهۀ انقلاب در می‌آورد؟


روح‌الله مومن‌نسب در کانال جبهه انقلاب اسلامی با حمله به مجتبی توانگر نماینده مجلس گفت: سازوکار نفوذپذیر است و باید این نفوذپذیری حل شود. او درخواست رفع فیلتر اینستاگرام اسراییلی را داده‌بود.




مجتبی توانگر درخواست رفع‌ فیلتر اینستاگرام اسراییلی را کرده‌بود


|


۱۴۰۱/۱۲/۰۶ ۲۲:۴۰:۴۵

کانال جبهه انقلاب اسلامی که متعلق به روح‌الله مومن‌نسب حامی طرح صیانت است درباره مجتبی توانگر نماینده مجلس گفت: این پرسش را مطرح کرد که چرا، چگونه و با کدام سازوکار، یک اصلاح‌طلب، سر از فهرست انتخاباتی جبهۀ انقلاب در می‌آورد؟

به گزارش خبرآنلاین، در این بیانیه آمده است: مجتبی توانگر، از اعضای تیم قالیباف در مجلس، چندی پیش در قامت وکیل مدافع اینستاگرام، به جای آن‌که پیگیر حل مشکلات مردم و اولویت‌های کشور باشد، نامه‌ای به رئیس جمهور نوشته و با طرح مطالب خلاف واقع، رفع‌فیلتر اینستاگرامِ اسراییلی را درخواست کرده بود.

دفتر رییس جمهور نیز با زیرکی، نامۀ مزبور را به کارگروه اقتصاد دیجیتال که با مدیریت وزیر ارتباطات تشکیل می‌شود، ارجاع داده که به نظر می‌رسد با توجه به روحیۀ وزیر و فضای حاکم، کارگروه مزبور وقعی به پریشان‌نویسی‌های توانگر نمی‌نهد.

توانگر از ابتدای مجلس یازدهم در قامت یک اصلاح‌طلبِ تمام عیار که فهمی از منافع ملی و مصالح کشور ندارد، ظاهر شده و همیشه حرف‌ها و مواضع او تیتر یک روزنامه‌های شاخص اصلاح‌طلب و رسانه‌های بیگانه است.

 

 

 

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید