تاوارس: بازیکن توریست به صنعت نفت نیاورده‌ام!

0
58



کد خبر : ۱۸۷۲۸۳۰ |
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۳ |
۱K بازدید |

۰
دیدگاه

مطمئنا هر بازیکن خارجی‌ای احتیاج به زمان دارد


سرمربی صنعت نفت ابراز امیدواری کرد که مقابل تراکتور سرانجام اولین برد خانگی را به دست بیاورند.

تاوارس: بازیکن توریست به صنعت نفت نیاورده‌ام!

به گزارش “ورزش سه” ادسون تاوارس، سرمربی صنعت نفت آبادان، در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور، گفت: تمرین خوبی برگزار کردیم و این علی‌رغم این است که امکانات تمرینی خیلی باب میل ما نیست. از نظر روحی-روانی نیز بازیکنانمان برای بازی فردا آماده هستند. تراکتور یکی از تیم‌های بزرگ فوتبال ایران است و تلاش ما بر این خواهد بود که بهترین عملکرد را در بازی فردا داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه گفت: از زمانی که من به اینجا آمده‌ام و ۱۱ بازی که کادر فنی قبلی مشغول به فعالیت بود، نفت آبادان هنوز بردی در خانه ندارد. البته ما چند بازی خوب در خانه انجام دادیم، ولی بردی به دست نیاوردیم. به هر حال از زمانی که من به نفت آبادان آمده‌ام، سعیمان بر این بود که بتوانیم شرایط را تغییر دهیم و فکر می‌کنم تا الان توانسته‌ایم فوتبال خوبی ارائه دهیم و کماکان در مسیری هستیم که تلاشمان این است که در خانه به برد برسیم.

تاوارس در واکنش به این سؤال که به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند و قرار است برای نتیجه‌گیری چه کار کنید، گفت: فکر می‌کنم شما دوست دارید من پیش‌بینی کنم، اما من پیش‌بینی کننده نیستم. زمانی که به زمین بازی پا می‌گذاریم برای انجام بازی زیبا نمی‌رویم و می‌رویم که امتیاز بگیریم و اگر سه‌، چهار بازی خانگی نفت آبادان را آنالیز کرده باشید، حداقل ۱۰ امتیاز را به خاطر اشتباهات داوری از دست داده‌ایم و باید این امتیازات در حساب ما ذخیره می‌شد. باز هم تکرار می‌کنم، ما در حال جنگیدن هستم و به جنگیدنمان ادامه خواهیم داد.

1785199

وی ادامه داد: درباره مهاجم اهل مالی هم باید بگویم هنوز او را ندیده‌ام و صحبتی در خصوص اینکه آمده باشد با من نشده است. بازیکن ازبکستانی هم بسیار خوب است و برای بازی فردا تصمیم‌گیری می‌کنیم که از ابتدا در ترکیب باشد یا خیر. البته همه بازیکن‌های خارجی وقتی وارد کشوری می‌شوند برای سازگاری نیاز به زمان دارند. بازیکن خارجی ما به عنوان توریست به اینجا نیامده و آمده است که بازی کند. ما این نفرات را به عنوان بازیکنان کلیدی و مهم تیم می‌آوریم، نه به عنوان بازیکن جایگزین. اما گاهی اوقات مشکلات سازگاری با تیم رخ می‌دهد و این در فوتبال طبیعی و نیازمند زمان است، هرچند ما زمان زیادی نداریم.

تاوارس در پایان گفت: برای بررسی یک بازیکن، تنها بررسی خود بازیکن کافی نیست و تمام تیم باید بررسی شود. مهاجم برای اینکه گل بزند باید بازیکنی باشد که برای او موقعیت ایجاد کند و این اتفاق هنوز برای ما رقم نخورده است. دنبال بازیکنی که بجنگد هستیم و علی فریدون کمتر از یک ماه است که به اینجا آمده و نمی‌توان خیلی توقع داشت و به راحتی درباره آن صحبت کرد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید