جوابیه شرکت مترو تهران در رابطه با گزارش اعتماد آنلاین

0
86


|


۱۴۰۱/۱۲/۰۸ ۲۱:۰۵:۲۱

|

|





مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران در واکنش به گزارشی درباره مشکلات مترو تهران جوابیه ارسال کرد.




جوابیه شرکت مترو تهران در رابطه با گزارش اعتماد آنلاین درباره پله‌برقی‌ها


|


۱۴۰۱/۱۲/۰۸ ۲۱:۰۵:۲۱

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل مترو تهران و حومه در واکنش به گزارش “مصائب شهروندان تهرانی برای خروج از مترو؛ پله‌برقی‌های بدون برق” جوابیه ارسال کرد.

 

سردبیر محترم اعتماد آنلاین

سلام علیکم

با احترام، به استحضار می رساند پیرو درج مطلبی با عنوان “مصائب شهروندان تهرانی برای خروج از مترو؛ پله‌برقی‌های بدون برق” در آن رسانه پاسخ زیر ارسال می گردد. خواهشمند است نسبت به درج آن اقدام نمایید.

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ضمن عذرخواهی از مسافران محترم به اطلاع می رساند، ایستگاه های مترو تهران وحومه دارای یک هزار و ۱۳۶ دستگاه پله برقی است که خرابی این دستگاه ها همانند تمام دستگاه های مکانیکی دیگر اجتناب ناپذیر است اما این شرکت در صورت خرابی هرکدام از تجهیزات از جمله پله‌برقی‌ها تا رفع مشکل به طور مستمر و با جدیت کار را دنبال می‌کند که در اغلب موارد هم این خرابی ها در زمان کوتاهی رفع می‌شود.  

پله برقی که در تصویر خبر نشان داده می شود مرتبط با ایستگاه مدافعان سلامت در خط ۷ است. این پله برقی به دلیل نقص فنی (پارگی هندریل) از مدار بهره برداری خارج می شود که پس سه روز با تامین قطعه و فرآیند تنظیم آن در کارخانه ، پله برقی مجدد فعال شده و اکنون بدون مشکل در حال بهره برداری است.

گفتنی است عملکرد تمام ۱۱۳۶ پله برقی مترو به طور منظم کنترل می شود و در طول روز کمتر از یک درصد از این پله برقی ها به دلیل نقص فنی خاموش هستند.

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید