خوش خوشان هوادار ویژه الهلال در دوحه

0
75



کد خبر : ۱۸۷۲۶۸۶ |
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۳۰ |
۷۰۳ بازدید |

۰
دیدگاه


پیروزی پر گل الهلال برابر الدحیل و صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا، در مقابل چشم هواداران تیم عربستانی رقم خورد.

خوش خوشان هوادار ویژه الهلال در دوحه

به گزارش “ورزش سه”، الهلال عربستان امشب در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم الثمامه قطر به مصاف الدحیل رفت و موفق شد با نتیجه‌ شگفت‌انگیز ۷-۰ از سد حریف قطری خود بگذرد و به فینال این رقابت‌ها صعود کند.

این نتیجه در شرایطی رقم خورد که هواداران تیم میزبان نیز در استادیوم حضور داشتند، اما پس از دریافت سومین گل، شروع به ترک استادیوم کردند تا هواداران الهلال که برای حمایت از شاگردان رامون دیاز در استادیوم حضور پیدا کرده بودند، با قدرت بیشتری به تشویق تیم‌شان ادامه بدهند.

هواداران تیم عربستانی در پایان مسابقه نیز همراه با بازیکنان الهلال به جشن و پایکوبی پرداختند، اما در این بین تصویر جالبی از یکی از هواداران این تیم منتشر شده که با شالی منقش به لوگوی الهلال و در حالی که سبیل بلند خود را در دست گرفته، به لنز دوربین عکاسان لبخند می‌زند.

این هوادار معروف الهلال پیش از این هم برای حمایت از این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و حتی جام باشگاه‌های جهان در استادیوم حاضر شده بود، با ظاهر جالب خود، همواره یکی از سوژه‌های مسابقات این تیم عربستانی بوده است.

1806196



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید