روز دلار… آه از این دلار…

0
72


|


۱۴۰۱/۱۲/۰۷ ۲۳:۰۴:۲۸

|

|





اعتمادآنلاین، مهم‌ترین خبرهای روز را برای‌ شما مرور کرده است. به این خبرها می‌توان اعتماد کرد.


روز دلار... آه از این دلار...


|


۱۴۰۱/۱۲/۰۷ ۲۳:۰۴:۲۸

در روزی که دلار همه‌ی تپه‌های پیشین را یکی‌از پی دیگر فتح کرد، اعتمادآنلاین، مهم‌ترین خبرهای روز را برای‌ شما مرور کرده است. به این خبرها می‌توان اعتماد کرد.

دلار ۶۰تومانی- توطئه است؟

دلار امروز برای چندساعت رکورد ۶۰هزارتومانی را شکست و پیش می‌رفت که در اواخر وقت چندهزارتومانی از ارزش آن کاسته شد.

البته وزیر کشور گرانی دلار را توطئه خواند و مدعی شد که نرخ تورم موجود در مملکت از زمانی که او و همکارانش دولت را تحویل گرفته‌اند، کم‌تر است.

نگرانی برای حجاب یا برای دختران مملکت؟

درست در همین روز که دلار رکورد شکست، ده‌ها زن جلوی مجلس تجمع برپا کردند و از مجلس و مسوولان خواستند که با بی‌حجابی مبارزه کنند و برای قانون عفاف کاری بکنند.

هم‌زمان با نگرانی گروهی از زنان برای حجاب بقیه هم‌جنس‌های‌شان، ۱۰۷ دختر دیگر در بروجرد و در مدرسه‌ای که باید برای درس‌خواندن باشد، مسموم شدند.

و البته معاون وزیر بهداشت گفت که مسمومیت دانش‌آموزان در قم و بروجرد کار عمدی کسانی بوده است که دوست دارند مدرسه‌های دخترانه تعطیل شود.

سفارت را کی به کی تحویل داد؟

گفته شد که وزارت خارجه سفارت افغانستان در تهران را به طالبان تحویل داده است اما وزارت‌خارجه بیانیه داد تحویل و تحول رخ داده در سفارت افغانستان، امری داخلی بوده است- داخلی چه صیغه‌ای است؟

پیش پای وزیر…

وزیر خارجه هم که راهی ژنو است تا در نشست شورای حقوق بشر سخن براند، توییت زده که استفاده از پهپادهای ایرانی ازسوی روسیه در جنگ اوکراین «ادعاهای نادرست» و «بازی بی‌ثمر غرب» است.

نانواهای ناراضی

نانوایان تهرانی باز در محل اتحادیه‌صنفی‌شان معترض شدند که چرا قیمت نان و آرد آزاد نمی‌شود و یارانه به خود مردم پرداخت نمی‌شود- البته دولت سال‌ها است روند آزادکردن قیمت نان قدم برمی‌دارد و هر روز اوضاع بدتر شده است.

 

و سرانجام این‌که منچستریونایتد، پس‌از شش‌سال به یک قهرمانی رسید. شیاطین سرخ، با دوگل نیوکاسل را در فینال جام اتحادیه انگلیس شکست و قهرمان شد.

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید