کاسمیرو سلطان فینال‌ها: جام را از این متخصص بخواهید

0
67



کد خبر : ۱۸۷۲۸۸۰ |
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۶ |
۱٫۲K بازدید |

۰
دیدگاه

رئال مادرید یا منچستریونایتد فرقی نمی‌کند


کاسمیرو تابستان گذشته در فینال سوپرجام اسپانیا با پیراهن رئال به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و دیشب در فینال جام اتحادیه انگلیس بار دیگر این عنوان را به خود اختصاص داد.

کاسمیرو سلطان فینال‌ها: جام را از این متخصص بخواهید

به گزارش “ورزش سه”، سرمربی منچستریونایتد بعد از آنکه تیمش دیشب در ومبلی قهرمان جام اتحادیه انگلیس شد به نقش محوری کاسمیرو اشاره کرد و گفت او مسیر حرکت شیاطین سرخ را تغییر داده و با ذهنیت معطوف به پیروزی و انتقال این روحیه به دیگر بازیکنان باعث شده تیم بیش از پیش بازی‌هایش را با برد به پایان برساند.

اولین قهرمانی شیاطین سرخ از سال ۲۰۱۷ مهر کاسمیرو را بر خود داشت. او با ضربه سر اولین گل تیمش را وارد دروازه نیوکسل کرد. کاسمیرو بار دیگر در یک فینال درخشان ظاهر شد و بهترین بازیکن میدان بود. او در پایان مسابقه به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد؛ همانطور که در ماه آگوست و در جریان آخرین بازی‌اش با پیراهن رئال مادرید در سوپرجام اروپا این عنوان را به دست آورد. دیداری که با پیروزی ۲-۰ لوس بلانکوس مقابل آینتراخت فرانکفورت به پایان رسید.

1806552

کاسمیرو تا کنون پنج گل با پیراهن یونایتد به ثمر رسانده است: ۲ گل در لیگ برتر، ۲ گل در جام حذفی و ۱ گل در جام اتحادیه. کاسمیرو به اعتراف بسیاری از کارشناسان از جمله روی کین در موفقیت تیم اریک تن‌هاخ در فصل جاری نقش مهمی داشته است ولی او دیشب در ومبلی یک بار دیگر ثابت کرد که ستاره فینال‌ها است.

تنها اتلتیکو مانع او شد
کاسمیرو در ۹ فینال اخیری که با تیم‌هایش در آنها حضور داشته به پیروزی رسیده است. این ۹ فینال عبارتند از ۴ فینال لیگ قهرمانان (سالهای ۲۰۲۲‌، ۲۰۱۸‌، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۶) ۳ فینال جام باشگاه‌های جهان (سالهای ۲۰۱۶، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸)، یک فینال کوپا دل‌ری (سال ۲۰۱۴) و یک فینال جام اتحادیه انگلیس (سال ۲۰۲۳). ما اگر در این دوره سوپرجام‌ها را هم فینال حساب کنیم کاسمیرو رویهم‌رفته در ۱۷ فینال بازی کرده که تنها در یکی از آنها شاهد شکست تیمش بوده است: شکست رئال مادرید مقابل اتلتیکو در سوپرجام ۲۰۱۸ اسپانیا.

1806553

منچستریونایتد که برای خرید این ستاره برزیلی از رئال مادرید ۷۰ میلیون یورو پرداخته بود حالا بهتر از هر زمان دیگری متوجه است که چه معامله پرسودی انجام داده است. شیاطین سرخ دیشب برای اولین بار طعم در اختیار داشتن کاسمیرو را در یک فینال چشیدند. ستاره برزیلی در مراسم معارفه‌اش در اولدترافورد گفته بود:” خوشحالم و تمام سعی‌ام را خواهم کرد چه در بازی‌ها و چه در تمرین‌ها. یونایتد می‌تواند برای پیروزی در مسابقات و فتح جامها روی من حساب کند. بی‌صبرانه منتظر قهرمانی‌ها هستم”.

کاسمیرو که با پیراهن رئال مادرید ۱۸ جام به دست آورده بود دیشب جام اتحادیه انگلیس را هم به کلکسیون خود اضافه کرد. او حالا به سلطان اولدترافورد تبدیل شده است.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید