کلینزمن تا ۲۰۲۶ در برج فرماندهی فوتبال کره

0
59



کد خبر : ۱۸۷۲۸۰۲ |
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۰ |
۲ بازدید |

۰
دیدگاه


یورگن کلینزمن تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ هدایت کره جنوبی را بر عهده خواهد داشت.

کلینزمن تا 2026 در برج فرماندهی فوتبال کره

به گزارش “ورزش سه”، مدت قرارداد فدراسیون فوتبال کره جنوبی با یورگن کلینزمن حدود ۳ سال و ۵ ماه از ماه مارس تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ در آمریکای شمالی و مرکزی است.

فدراسیون فوتبال کره حقوق سالانه را با توجه به توافق بین دو طرف اعلام نکرد، اما مشخص است که بیش از مبلغ درخواستی سرمربی سابق پائولو بنتو است.

اتحادیه فوتبال کره همچنین قصد دارد با کلینزمن، سرمربی تیم مذاکره کند تا به زودی کادر مربیان او را تعیین کند. این احتمال وجود دارد که چادوری که به عنوان عضوی از گروه تحقیقات فنی فیفا (TSG) در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با کلینزمن کار کرده و به زبان آلمانی مسلط است، به عنوان عضو کادر فنی کلینزمن فعالیت کند.

کلینزمن که در دوران حضورش در کره قرارداد امضا کرده است، قصد دارد هفته آینده به کره بازگردد و فعالیت کامل خود را به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور آغاز کند.

اولین بازی در تاریخ ۲۴ مارس در زمین فوتبال اولسان مونسو مقابل کلمبیا به عنوان مسابقه دوستانه برگزار خواهد شد. کلینزمن نهمین خارجی تاریخ شد که سرمربی تیم ملی مردان کره لقب گرفت.

او پس از اولی اشتیلیکه که از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ هدایت کره را بر عهده داشت، دومین سرمربی آلمانی این تیم لقب گرفت. کلینزمن پس از امضای این قرارداد با فدراسیون فوتبال کره گفت: “من بسیار خوشحالم و افتخار می کنم که سرمربی تیم ملی فوتبال کره هستم. من به خوبی می‌دانم که تیم ملی کره دائما در حال پیشرفت و نتیجه‌گیری بوده است. من احساس افتخار می کنم که پا جای پای مربیان بزرگی که هدایت تیم ملی کره را بر عهده داشته اند، از جمله پائولو بنتو مربی سابق تیم ملی کره می‌گذارم. تمام تلاشم را برای کسب نتایج خوب در این مسابقات انجام خواهم داد. جام ملت های آسیا و جام جهانی ۲۰۲۶٫”



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید