۳ مصدوم رئال به ال‌کلاسیکو نمی‌رسند

0
76



کد خبر : ۱۸۷۲۸۶۸ |
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۱ |
۱٫۱K بازدید |

۰
دیدگاه


ساعاتی پیش تمرین رئال پس از یک روز استراحت از سر گرفته شد، درحالی‌که داوید آلابا، فرلاند مندی و رودریگو گوئس در آن غایب بودند.

3 مصدوم رئال به ال‌کلاسیکو نمی‌رسند

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید شنبه شب در برنابئو برابر اتلتیکو مادرید با تساوی ۱-۱ متوقف شد تا چنین به نظر برسد که شانس قهرمانی در لالیگا را از دست داده، اما با شکست شب گذشته بارسا در زمین آلمریا، امیدهای رئال به قهرمانی دوباره زنده شد. رختکن رئال از شکست بارسا بسیار خوشحال است و بازیکنان معتقدند توانایی جبران فاصله هفت امتیازی و دفاع از عنوان قهرمانی را دارند.

1806520

رئال پنجشنبه شب باید در برنابئو و از دور رفت نیمه نهایی کوپا دل ری برابر بارسلونا قرار بگیرد و پیروزی در این بازی می‌تواند روحیه بارسا را به شدت پایین بیاورد و این روی روند نتیجه‌گیری آنها در لالیگا نیز تاثیر منفی خواهد گذاشت.

1804979

پس از یک روز استراحت، امروز بازیکنان رئال به تمرین برگشتند، اما سه مصدوم تیم یعنی آلابا، رودریگو و مندی همچنان غایب بودند و طبق ادعای مارکا، شانس رسیدن به این بازی حساس را ندارند. در این بین رودریگو شرایط بهتری دارد، ولی بعید است کارلو آنچلوتی روی او ریسک کند. مهاجم برزیلی تلاش دارد خود را به بازی هفته بعد برابر رئال بتیس برساند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید