ساپینتو در قائمشهر ایست قلبی را رد کرد!

0
85



کد خبر : ۱۸۷۳۱۴۲ |
۰۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۵ |
۱۲٫۲K بازدید |

۰
دیدگاه

سجاد روی مود شهباز نیست…


سرمربی استقلال در ورزشگاه وطنی به مرز سکته رسید.

ساپینتو در قائمشهر ایست قلبی را رد کرد!

به گزارش “ورزش سه” تیم فوتبال استقلال در شرایطی ورزشگاه وطنی قائمشهر را با یک امتیاز ترک کرد که یک موقعیت گل ایده‌آل در آخرین دقایق بازی می‌توانست مدافع عنوان قهرمانی را دست پر به تهران برگرداند.

در دقیقه ۸۴ بازی، سجاد شهباززاده، مهاجم تعویضی استقلال روی یک فرصت صددرصد گلزنی فاصله‌ای تا ثبت اولین گل فصل خود در موثرترین زمان ممکن و تبدیل شدن به همان ستاره محبوب هواداران استقلال نداشت اما انگار سرنوشت برای آقای گل سابق فوتبال ایران حسرت تدارک دیده بود.

1807029

محمد محبی مثل یک گلادیاتور مدافع مقابلش را از پیش‌رو برداشت و با پاس عرضی خود توپ را برای سجاد شهباززاده لقمه کرد.

این از آن دست موقعیت‌هایی است که مهاجم تمام‌کننده کامل حتما آن را به گل تبدیل می‌کند، اما این اتفاق برای سجاد شهباززاده رخ نداد.

شاید دلیلش بدشانسی باشد و شاید هم تخمین نادرست اندازه دروازه یا شاید زمینی که آنقدر مسطح نیست که ضربه‌های بیلیاردی مستقیم وارد هدف شود.

1807031
از دست دادن آن فرصت گلزنی چنان برای سرمربی استقلال در جایگاه ویژه ناباورانه بود که ساپینتو چندثانیه‌ای خشکش زد.
1807030

به هرحال سجاد شهباززاده به عنوان یکی از بازیکنان اسمی فوتبال ایران در ابتدای فصل به استقلال پیوسته و هواداران این تیم از او توقع بیشتری دارند، اما به‌هرحال شخصیت مقبول و گذشته توام بااحترامش و البته پتانسیل بالقوه‌ای که دارد، طرفداران تیمش را باز هم حامی او نگه می‌دارد تا شاید در هفته‌های آتی کاری کند که فرصت‌سوزی این هفته به دست فراموشی سپرده شود.

تصاویر: امیرحسین خیرخواه



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید