دروازه‌بان اول آلمان در غیاب نویر مشخص شد

0
63



کد خبر : ۱۸۷۳۱۵۷ |
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۱۹ |
۵٫۸K بازدید |

۰
دیدگاه

فلیک: نگرانی زیادی از بابت این پست نداریم


سرمربی تیم ملی آلمان از ترشتگن به عنوان دروازه‌بان اول تیمش در غیاب نویر یاد کرد.

دروازه‌بان اول آلمان در غیاب نویر مشخص شد

به گزارش “ورزش سه”، شکستگی استخوان درشت نی و نازک نی که مانوئل نویر در تعطیلات خود در حین اسکی دچار آن شد، بایرن را در نیم فصل دوم فصل جاری با مشکل جدی مواجه کرد و این باشگاه مجبور شد یان زومر سوئیسی را به عنوان جانشین موقت نویر راهی مونیخ کند. هانسی فلیک، سرمربی تیم آلمان هم در گفت‌وگوی اخیر خود شماره یک تیمش در غیاب نویر را معرفی کرد.

اینکه در غیاب نویر قرار است چه کسی شماره یک تیم ملی آلمان را به تن کند، سوالی بود که فلیک در پاسخ آن گفت: “ما پیش از این نیز در این مورد صحبت و موضع خود را به صورت شفاف بیان کرده‌ایم. ترشتگن در غیاب نویر دروازه‌بان اول ما خواهد بود. البته پست دروازه‌بانی کمترین دغدغه ما در آلمان است. ما همواره ۳-۴ دروازه‌بان در میان برترین‌های دنیا داریم.

سرمربی تیم ملی آلمان در بخش دیگری از صحبت‌های خود تاکید کرد که تیمش در بخش دفاعی بیش از هر پست دیگری نیاز به ترمیم و توجه دارد. او در این رابطه افزود: ما باید دفاع خود را بهتر کنیم. اگر به جام جهانی نگاه کنید، متوجه خواهید شد تیم‌هایی که گل‌های کمتری دریافت کردند، موفق‌تر بودند.

او با اشاره به ضعف دفاعی تیمش در قطر اضافه کرد: حریفان در جام جهانی در این زمینه کارآمدتر از ما بودند و به همین خاطر هم حذف شدیم. باید در این زمینه بهتر عمل کنیم و با خط دفاعی مطمئن پای به مسابقات بعدی بگذاریم.”

1807057



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید