رئال مادرید گواردیول را به هر قیمتی نمی‌خواهد

0
92



کد خبر : ۱۸۷۳۳۳۵ |
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۹ |
۲۴۶ بازدید |

۰
دیدگاه


برخی رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند رئال مادرید امیدهای خود را به جذب یوشکو گواردیول از دست داده و به جای او آنتونیو سیلوا، مدافع جوان بنفیکا، را هدف گرفته است.

رئال مادرید گواردیول را به هر قیمتی نمی‌خواهد

به گزارش “ورزش سه”، یوشکو گواردیول مدافع جوان کروات باشگاه لایپزیش است. او در جام جهانی قطر با پیراهن تیم ملی کشورش درخشید و موردتوجه باشگاه‌های بزرگ دنیا و به خصوص رئال مادرید قرار گرفت. اما برخی گزارش‌ها حاکی است رئال بعد از تماس‌هایی که با لایپزیش شده امید خود را به جذب او از دست داده است.

این گزارش‌ها حاکی است رئال حالا آنتونیو سیلوا، دفاع وسط ۱۹ساله بنفیکا، را هدف گرفته است. سیلوا برای رئال ارزان‌تر از گواردیول تمام خواهد شد و لوس بلانکوس در حال حاضر او را به عنوان گزینه دوم در نظر گرفته و اگر امیدهایش به جذب گواردیول کاملا از دست برود با شروع تابستان مذاکره با بنفیکا را به صورت جدی آغاز خواهد کرد.

1807359

روزنامه پرتغالی رکورد این گزارش‌ها را تایید کرده و می‌گوید به اخباری دست یافته که نمایندگان رئال مادرید درباره این دفاع وسط جوان از بنفیکا پرس‌وجو کرده‌اند.

به نظر می‌رسد رئال مادرید برای جوان‌سازی ترکیب خود برنامه‌ای با حوصله را در پیش گرفته است. از جمله خریدهای جدید رئال که همگی ستاره‌هایی جوان بوده‌اند می‌توان به وینیسیوس جونیور، رودریگو، اورلین شوامنی و ادواردو کاماوینگا اشاره کرد که همگی در حال حاضر از بازیکنان اصلی آنچلوتی به حساب می‌آیند.

گواردیول و سیلوا هر دو مدافعانی جوان هستند، اما به نظر می‌رسد سرسختی باشگاه آلمانی لایپزیش و قیمت بالایی که روی این ستاره کروات گذاشته ممکن است رئال را از جذب او منصرف کند.

1807361



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید