رکورد احمد نوراللهی با عدد ۱۲۴۷ در امارات!

0
73



کد خبر : ۱۸۷۳۲۴۴ |
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۰ |
۱٫۷K بازدید |

۰
دیدگاه


احمد نوراللهی، هافبک ملی‌پوش ایرانی شباب الاهلی، یکی از مهره‌های کلیدی و تاثیرگذار این تیم در مسیر صدرنشینی در لیگ امارات بوده است.

رکورد احمد نوراللهی با عدد ۱۲۴۷ در امارات!

به گزارش “ورزش سه”، شباب الاهلی فصل گذشته را در رتبه پنجم جدول به پایان رساند اما با آغاز نقل و انتقالات تابستانی لئوناردو ژاردیم اقدام به جذب مهره‌های جدید و تقویت تیم خود کرد تا این تیم اماراتی پر قدرت وارد فصل جدید ادنوک لیگ شود و در پایان هفته هفدهم، با ۱۱ پیروزی، ۳ تساوی و ۳ باخت و با ۳۶ امتیاز در رتبه اول جدول قرار داشته باشد.

صدرنشینی شباب الاهلی در شرایطی رقم خورده که لیست این تیم هم مثل سایر تیم‌های حاضر در مسابقات، شامل ۵ بازیکن خارجی است. در بین بازیکنان خارجی شباب الاهلی، رکورد بیشترین دقایق بازی در اختیار عزیز گایف ازبکستانی است. او در ۱۷ مسابقه لیگ ۱۲۵۰ دقیقه بازی کرده و دو گل زده و دو کارت زرد هم دریافت کرده است‌.

احمد نوراللهی، هافبک ملی‌پوش ایرانی شباب الاهلی، با سه دقیقه بازی کمتر نسبت به عزیز گایف رتبه دوم را در بین خارجی‌های این تیم به خود اختصاص داده است؛ او در ۱۵ مسابقه برای تیمش بازی کرده و در مجموع ۱۲۴۷ دقیقه در ترکیب حضور داشته است. نوراللهی یکی از تاثیرگذارترین مهره‌های تیمش در مسیر صدرنشینی بوده اما گلی به ثمر نرسانده و ۴ اخطار هم دریافت کرده است.

1800558

عمر خربین یکی دیگر از سهمیه‌های خارجی شباب الاهلی است که ۹۷۹ دقیقه برای این تیم بازی کرده و ۵ گل هم به ثمر رسانده اما در چندین دوره با بدشانسی دچار مصدومیت شده است. فدریکو کارتابیا آرژانتینی با ۹۵۷ دقیقه بازی، ۶ گل برای تیمش به ثمر رسانده که البته نیمی از آنها از روی پنالتی بوده و جیسون دنایر بلژیکی نیز ۵۶۱ دقیقه به میدان رفته است.

شباب الاهلی که هفته گذشته در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال رفت و با نتیجه ۳-۱ شکست خورد، فردا در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ امارات برابر اتحاد کلبا قرار می‌گیرد و باید دید یاران احمد نوراللهی در تقابل با شاگردان فرهاد مجیدی موفق به پیروزی و حفظ صدرنشینی خود خواهند شد یا خیر؟



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید