شرط بخشش دانشجو‌ها ابراز ندامت است

0
64


|


۱۴۰۱/۱۲/۰۹ ۲۲:۴۳:۴۰

|

|


رییس دانشگاه تهران:



رئیس دانشگاه تهران، ابراز ندامت را شرط بخشش تمامی دانشجویان این دانشگاه که در حوادث اخیر درگیر بودند دانست و گفت: هر دانشجویی که ابراز ندامت کند مشمول عفو و بخشش قرار می گیرد.




بخشش دانشجوها شرط دارد؛ ابراز ندامت


|


۱۴۰۱/۱۲/۰۹ ۲۲:۴۳:۴۰

سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران به اقدام دانشگاه تهران در راستای فرمان عفو رهبری و دستور رییس جمهور برای عفو دانشجویان درگیر در حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: ما در دانشگاه تهران در این زمینه نامه‌ای به معاونت دانشجویی ارسال کردیم تا پرونده‌های این دانشجویان مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار بگیرد.

به گزارش ایسنا، او گفت: همچنین جلسه‌ای در راستای عفو دانشجویان درگیر حوادث اخیر در دانشگاه تهران تشکیل دادیم و تعدادی از دانشجویان نیز در این جلسه حضور داشتند. البته کمیته ویژه ای در این زمینه تشکیل ندادیم همان شورای انضباطی با یک رویکرد جدید در معاونت دانشجویی مسئول پیگیری وضعیت پرونده این دانشجویان شد.

رئیس دانشگاه تهران خاطر نشان کرد: پرونده تمامی دانشجویان که در حوادث اخیر درگیر بودند در کمیته فوق مورد بررسی قرار خواهد گرفت و کسانی که شرایط را داشته باشند مشمول عفو و تخفیف می‌شوند.

مقیمی در پاسخ به مصاحبه اخیر رئیس سازمان امور دانشجویان مبنی بر عدم عفو بخش کوچکی از دانشجویان فوق گفت: عفو یا تخفیف می‌تواند شامل حال تمامی دانشجویان حوادث اخیر باشد مشروط بر اینکه این دانشجویان ابراز ندامت کنند.

وی یاد آور شد: آمار دقیقی از تعداد دانشجویان دانشگاه تهران که پرونده انضباطی در حوادث اخیر داشتند را نداریم چرا که اوایل کار، تعدادی از این دانشجویانی که تعهد دادند را بخشیدیم.

 

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید