عطایی: کدام دوپینگ، توخته سرمایه ملی است

0
72



کد خبر : ۱۸۷۳۳۲۹ |
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۵ |
۲۰۴ بازدید |

۰
دیدگاه

او فقط فرم پر نکرده


بهروز عطایی، سرمربی هراز آمل و تیم ملی والیبال ایران دفاع قاطعانه ای از امیرحسین توخته انجام داد

عطایی: کدام دوپینگ، توخته سرمایه ملی است

به گزارش “ورزش سه”، سرمربی تیم لبنیات هراز آمل پس از پیروزی شاگردانش برابر حریف اظهار کرد: مسابقه نیمه نهایی بسیار دشوار است و چکیده والیبال کشور این دو بازی میان چهار تیم هستند. پیکان تیمی باقدمت و باکیفیت است و دو تیم باتاکتیک و برنامه بازی کردند و شاید بازیکنان لبنیات کم اشتباه تر بودند و توانستند مسلط تر بازی کنند.

بهروز عطایی ادامه داد: این تنها ۳۰ درصد عملیات نیمه نهایی بود. بخش عمده راه مانده و خیلی این برد را با خود حمل نمی‌کنیم. همه چیز الان تمام شد و خود را برای بازی بعدی آماده می‌کنیم. امیدوارم در مسابقه بعدی والیبالی زیبا از دو تیم ببینیم که سبب رشد والیبال کشور و لذت هواداران شود.

وی در مورد محرومیت توخته توضیح داد: دلیل محرومیت توخته پر نکردن فرم دارویی بود که مصرف کرد. آن دارو درمانی است و در حکمی که برای او صادر شده کتمان دارو دلیل محرومیت عنوان شده است. خیلی هم اهمیتی نداشت و شاید این بچه اطلاع کافی نداشت که باید این دارو که برای بیماری کلیه است را اعلام کند. کمیته استیناف با دقت نظر بررسی خواهد کرد. توخته سرمایه ملی کشور است و چیزی به اسم دوپینگ مصرف نشد، اما آن دارو ممنوعه بود. قطعا کمیته استیناف مثل همیشه به درستی نگاه خواهد کرد و امیدوارم رای به گونه‌ای رقم بخورد که والیبال ملی از داشتن یک استعداد ناب محروم نشود.

1796362

عطایی در مورد ترکیب جوان تیم خود در لیگ گفت: دو نفر از بازیکنان لبنیات زیر ۱۹ سال  و دو نفر زیر ۲۱ سال و چند بازیکن هم باتجربه هستند. فکر می‌کنم بچه‌ها خیلی خوب کار کردند و هماهنگی خوبی اتفاق افتاد. متکی بر فرد هم نبودیم  تیم کار با کیفیتی از خود نمایش داد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اعلام دوپینگ توخته قبل از نیمه‌نهایی شیطنت بود، گفت: نمی‌خواهم از این کلمات استفاده کنم. زمان جلسه دفاعیه این بازیکن می‌توانست تغییر کند و زودتر یا دیرتر برگزار شود. وقتی قبل از یک بازی مهم این اتفاق می‌افتد، ذهن را به سمت و سویی می‌برد. شاید کمیته پزشکی هم خیلی آگاه نبود که پیش از بازی نیمه نهایی این اتفاق رخ می‌دهد. مهم این است که والیبال ایران در سلامت کار خود را پیش ببرد.

عطایی در پاسخ به سوال دیگری که موافق تک بازی بودن فینال هستید، گفت: نه موافق هستم و نه مخالف. معتقدم تیم‌ها باید یاد بگیرند هر مصوبه‌ای را که ابتدای فصل اعلام شده، قبول کنند. من مدافع هر مدلی هستم که سازمان لیگ اعلام کرده است و باید یاد بگیریم هر لحظه مقرارت و قوانین را تغییر ندهیم.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید