مسی پاسخ بنزما را داد: من بهترینم، به این دلیل (عکس)

0
86



کد خبر : ۱۸۷۳۲۸۵ |
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۶ |
۳٫۴K بازدید |

۱
دیدگاه

کُری با کاپ قهرمانی


لیونل مسی طعنه کریم بنزما به جوایز بهترین‌های سال فیفا را بی‌پاسخ نگذاشت و به آن در استوری اینستاگرامش واکنش نشان داد.

مسی پاسخ بنزما را داد: من بهترینم، به این دلیل (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، دوشنبه شب در پاریس، لیونل مسی به دلیل درخشش در جام جهانی ۲۰۲۲ و کسب عنوان قهرمانی با آرژانتین، عنوان بهترین بازیکن سال فیفا را کسب کرد.

1807266

در سالی که کریستیانو رونالدو در بین منتخبین فیفا نبود، کریم بنزما، کیلیان امباپه و لیونل مسی برای قرار گرفتن در لیست نامزدهای نهایی این بخش، رقیبان سرشناس دیگری چون ارلینگ هالند، روبرت لواندوفسکی، نیمار و محمد صلاح را پشت سر گذاشته و وارد لیست نهایی سه نفره شدند تا در نهایت از بین آنها، لیونل مسی برنده جایزه  بِست فیفا ۲۰۲۲ شده و جایزه خود را از دست جانی اینفانتینو، رئیس فیفا دریافت کند. این برای دومین بار بود که مسی بهترین بازیکن سال فیفا می شد.

1806764

برنده هفت توپ طلا در حالی کریم بنزما، برنده توپ طلای ۲۰۲۲ را از پیش رو برداشت که بسیاری معتقدند به غیر از جام جهانی مسی درخششی در طول سال نداشت و کریم به حق خود نرسید.

هواداران رئال مادرید و همچنین هواداران فرانسوی بنزما در دو روز گذشته نسبت به انتخاب مسی اعتراض کرده‌اند و به نظر می‌رسید که نظر خود این بازیکن هم چندان با آنها متفاوت نیست. 

1807155

بنزما شب گذشته پستی را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد که از صفحه یکی از هوادارانش بود و به افتخارات متعدد او در طول سال ۲۰۲۲ اشاره کرده بود. 
از جمله این افتخارات می‌توان به ۶۳ گل زده، ۲۱ پاس گل، قهرمانی لیگ ملت‌های اروپا، قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، قهرمانی لالیگا، قهرمانی سوپرجام اسپانیا، قهرمانی سوپرجام اروپا، قهرمانی جام جهانی باشگاه‌ها، بهترین گلزن لالیگا و لیگ قهرمانان، توپ طلا، بهترین بازیکن اروپا، بهترین بازیکن لیگ قهرمانان، بهترین بازیکن لالیگا و بهترین بازیکن دنبال به انتخاب گلوب ساکر اشاره کرد.

1807269

در حالی که به نظر می رسید مسی واکنشی به این قضیه نشان ندهد، او ساعاتی پیش با انتشار دو عکس در استوری اینستاگرامش با کاپ قهرمانی جام جهانی، پاسخ ستاره فرانسوی رئال را داد. هرچند مسی هیچ اشاره ای به بنزما نکرده ولی رسانه ها از آن به عنوان پاسخ مسی به کریم تعبیر کرده اند. مسی قهرمانی در جام جهانی و بالابردن جام به عنوان کاپیتان را به رخ کشیده و به کریم نشان داده که چرا بهترین بازیکن سال انتخاب شد.

1807270
1807271

این رقابت در توپ طلای ۲۰۲۳ نیز تکرار خواهد شد جایی که جام جهانی نقشی تعیین کننده در برنده توپ طلا خواهد داشت. کریم قصد دارد با رئال افتخارات سال گذشته را تکرار کند و شانس خودش را بیشتر کند در حالی که مسی همین حالا با داشتن قهرمانی جهان شانس مضاعفی دارد و با پی اس جی نیز می خواهد فاتح لیگ قهرمانان شود.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید