مغزم فرمان نداد خوشحالی کنم

0
60



کد خبر : ۱۸۷۳۱۶۷ |
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۰۰ |
۱٫۲K بازدید |

۰
دیدگاه

اسدبیگی: الان توپ پرسپولیس پر است


سینا اسدبیگی که این هفته گل اول پرسپولیس را زد می‌گوید برای گلزنی مهدی عبدی بیشتر از گل خودش خوشحال شده است

مغزم فرمان نداد خوشحالی کنم

به گزارش ورزش سه، روزی که سینا اسدبیگی به پرسپولیس پیوست اکثر هواداران این تیم شناخت چندانی از او نداشتند ولی اسدبیگی به مرور زمان و زودتر از حد تصور، خودش را به ترکیب ثابت سرخپوشان رساند. او در بازی با نفت مسجدسلیمان یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند و جالب اینجاست که ۱۰دقیقه قبل از این گل، یک پنالتی به تیم حریف داد که البته با درخشش بیرانوند تبدیل به گل نشد. با اسدبیگی دقایقی در مورد این بازی و مسائل مختلف دیگر صحبت کردیم.
او امیدوار است که پرسپولیس در پایان فصل قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر را به هوادارانش هدیه کند.

 بازی با نفت مسجدسلیمان چطور بود؟
برای ما بازی آسانی نبود. شاید خیلی‌ها تصور کنند که نفت به‌دلیل جایگاهی که در جدول دارد برای ما یک حریف ساده محسوب می‌شد ولی واقعا اینطور نبود. چنین تیم‌هایی جلوی پرسپولیس انگیزه دارند و می‌خواهند خودشان را نشان دهند، نفت هم واقعا چیزی برای از دست دادن نداشت ولی ما در مجموع بهتر از تیم حریف بودیم و خدا را شکر که نتیجه لازم را گرفتیم.

 دقیقه۱۲ مرتکب خطای پنالتی شدی، قبول داری اگر آن پنالتی را گل می‌کردند کار پرسپولیس سخت می‌شد؟
بله، همینطور است. خودم هم دوست نداشتم آن اتفاق رخ دهد و تا چند دقیقه هم احساس خوبی نداشتم. اگر توپ گل می‌شد قطعا فشار زیادی روی من ایجاد می‌شد ولی خدا را شکر که بیرانوند پنالتی را گرفت تا نشان دهد که همچنان بهترین گلر ایران است.

 در مورد گلی که زدی صحبت کن.
خوشحالم که چند دقیقه بعد از آن پنالتی گل زدم و به نوعی دوست داشتم جبران کنم. خدا را شکر می‌کنم که گل اول را زدم.

 چرا بعد از گل خوشحالی نکردی؟
راستش را بخواهید مغزم فرمان نمی‌داد که خوشحالی کنم.

1806497

 مهدی عبدی هم بعد از یک سال پایش به گلزنی باز شد.
بله، باور کنید برای عبدی بیشتر از خودم خوشحال شدم. ما مهاجمان خوبی داریم که عبدی یکی از آنهاست و امیدوارم این روند را ادامه دهد. دوست دارم همه مهاجمان تیم گل بزنند و این به سود پرسپولیس است.

 پریرا هنوز موفق به گلزنی نشده است. در مورد این بازیکن چه نظری داری؟
پریرا مهاجم خوبی است و قطعا نیاز به زمان دارد تا خودش را با تیم و فوتبال ایران هماهنگ کند. قطعا او هم برای پرسپولیس گل خواهد زد.

 در جدول، رقابت فشرده‌ای با استقلال و سپاهان برای قهرمانی دارید. فکر می‌کنی امسال قهرمان شوید؟
ما هدفی جز این نداریم و باید در پایان فصل جام را بالای سر ببریم تا هواداران را خوشحال کنیم. خودتان اشاره کردید که رقابت بین ۳تیم فشرده است و نکته مهم این است که تا پایان لیگ این روند خوب را ادامه داده و کمترین اشتباه را داشته باشیم.

 با شکست دادن سپاهان، به‌نظر می‌رسد که حالا از لحاظ روحی شرایط متفاوتی پیدا کرده‌اید؟
خب، آن بازی برای ما بسیار مهم بود. قبل از بازی با سپاهان شرایط خاصی داشتیم و بازی در برابر این تیم در اصفهان هم آسان نبود. با این حال ما مصمم بودیم که آن بازی مهم را ببریم و خوشبختانه این اتفاق رخ داد. حالا در جام حذفی هم موقعیت خوبی داریم و هدف‌مان قهرمانی در ۲جام است. پرسپولیس وقتی روی دور برد قرار بگیرد، خیلی سخت امتیاز از دست می‌دهد، الان توپ پرسپولیس پر است و می‌خواهیم این روند را ادامه دهیم.

 فکر می‌کنی شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر بیشتر از سپاهان و استقلال باشد؟
من تیم خودمان را شانس اول قهرمانی می‌دانم. ما تیم خوبی داریم و تلاش می‌کنیم تا در ۹بازی باقیمانده بیشترین امتیاز ممکن را بگیریم و قهرمان شویم. البته می‌دانیم که کارمان آسان نیست و هر بازی برایمان مثل یک فینال سرنوشت‌ساز است.

 از شرایط خودت در پرسپولیس راضی هستی؟
خدا را شکر شرایط خوبی دارم. تمام هدف من این است که بازیکن مؤثری برای تیم باشم و نکاتی را که کادر فنی می‌گوید در زمین پیاده کنم. دوست دارم در پرسپولیس پیشرفت کنم و به هدف‌هایم برسم.

منبع : همشهری



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید