کسب درآمد از شبکه‌های اجتماعی

0
57


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شاید تا چند سال پیش کسی با شغل اینفلوئنسر یا بلاگر آشنایی نداشت. دو شغلی که به واسطه شبکه‌های اجتماعی به وجود آمدند. دو شغل بسیار نو و تازه و البته پر درآمد. بد نیست بدانید که درآمد اینفلوئنسرها و بلاگر هیچ محدودیتی ندارد و میتواند تا میلیاردها تومان نیز افزایش داشته باشد. اما تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر کار چندان ساده‌ای نیست. شما قرار است به درآمدی میلیاردی دسترسی پیدا کنید پس نباید انجام اینکار را خیلی ساده در نظر بگیرید. امروز در این پست ما قصد داریم تا شما را با اصول کسب درامد از شبکه‌های اجتماعی آشنا کنیم. پس تا انتهای این پست با ما همراه باشید.
 

کسب درآمد از شبکه‌های اجتماعی

 شما قصد کسب درآمد از شبکه‌های اجتماعی را دارید. پس ماهم قصد داریم خیلی سریع به سراغ اصل ماجرا برویم و به شما بگوییم که چگونه میتوانید از اینستاگرام، تلگرام، تیک تاک و حتی آپارات در ایران درآمد بسیار خوبی را برای خود ایجاد کنید. بد نیست بدانید درآمد یک تیک تاکر آنقدر بالاست که افراد زیادی با روش‌های مختلف مثل خرید فالوور تیک تاک به دنبال افزایش فالوور خود در این پلتفرم هستند.

گام اول : تولید محتوای دقیق و منظم

تمام شبکه‌های اجتماعی فعال در سراسر دنیا اعتقاد بسیار زیادی به نظم دارند. در اینستاگرام میلیون‌ها پیج به زبان‌های مختلف وجود دارند. هرکدام از آنها دوست دارند تا در اکسپلور قرار بگیرند و جایگاه بسیار خوبی را برای خود دست و پا کنند. تعداد فالوور زیادی داشته باشند تا در نهایت بتوانند به درآمد بسیار خوبی نیز دست پیدا کنند. اینستاگرام دوست ندارد به پیج‌هایی بها دهد که قصد فعالیت مستمر در پلتفرم را ندارد. به همین دلیل این شبکه اجتماعی بسیار بر نظم اصرار دارد.

معمولا پیج‌هایی در اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی بزرگتر نتیجه می‌گیرند که تولید محتوایی منظم دارند. البته باید در کنار نظم به کیفیت محتوا نیز توجه بسیار زیادی کنید. به قول یکی از بزرگان این حوزه، پست گذاری در اینستاگرام باید همانند خوردن یک قرص باشد. هر روز سره ساعت و زمان مشخصی باید پست با کیفیت خود را ارسال کنید. با اینکار به این شبکه اجتماعی اینگونه القا می‌کنید که قصد فعالیت در آن را دارید و آن شبکه نیز به شما بها بیشتری خواهد داد.

گام دوم : تعاملات خود را بالا ببرید

ما در حال صحبت بر روی محبثی به نام شبکه اجتماعی هستیم. همانطور که از نامش پیداست در این پلفتفرم شما باید با دیگران رفتاری اجتماعی گونه داشته باشید. نقش تعاملات با سایر کاربران بسیار مهم است. این نقش آنقدر اهمیت دارد که ربات‌هایی در این زمینه طراحی شده‌اند تا بتوانند باعث افزایش سطح تعاملات شما باشند. شما باید به عنوان ادمین پیج نسبت به کامنت‌هایی که برای شما می‌گذارند بسیار فعال باشید و پاسخ آنها را بدهید.

سراغ پیج‌های همکار و هم سطح خود بروید. پست‌های آنها را لایک کنید، برای آنها کامنت بگذارید و از آنها و فالوورهایشان بخواهید تا شما را دنبال کنند. اینکار در کوتاه مدت پاسخ خوبی به شما نخواهد داد اما در بلند مدت پاسخ بسیار خوبی از آن دریافت خواهید کرد. در کنار اینکار شما باید به فکر افزایش فالوورهای خود نیز باشید که آن را در بخشی جداگانه به شما توضیح خواهیم داد.

راه‌های افزایش فالوور در شبکه‌های اجتماعی

مهمترین رکنی که در کسب درآمد از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باید به آن بسیار توجه کنید، مسئله افزایش فالوور است. قطعا با تعداد فالوور کم نمیتوانید به درامد برسید. پس باید بسیار به فکر افزایش فالوور باشید. اینکار سخت‌ترین مرحله از کار شماست. آنقدر سخت که اینفلوئنسرهای مختلف برای جذب دنبال کننده دست به کارهای عجیب و غریب می‌زنند در ادامه این بخش شما را روش‌های جذب فالوور بیشتر آشنا خواهیم کرد.

خرید فالوور

اولین و شاید بهترین راهی که برای افزایش فالوور به شما توصیه می‌شود، مسئله خرید فالوور است. در هر شبکه اجتماعی که باشید میتوانید تنها با صرف هزینه‌ای کم تعداد قابل توجهی فالوور خریداری کنید. برای مثال اگر شما از فعالان توییتر باشید میتوانید با خرید فالوور توییتر به راحتی فالوورهای پیج خود را بالا ببرید. نگران هزینه‌های این خرید هم نباشید. برای مثال با پرداخت ۴۱ هزار تومان میتوانید ۵۰۰ فالوور با کیفیت دریافت کنید. اینکار مزایای بسیار زیادی برای شما خواهد داشت.

هنگامی که برای اولین بار در توییتر فعالیت می‌کنید، تا مدت‌ها توییت‌های شما توسط کاربران زیاد دیده نخواهد شد. شما یک شخص تازه کار هستید و دنبال کننده زیادی هم ندارید. همین مسئله میتواند دلیل محکمی برای دیده نشدن توییت‌های شما باشد. پس شما میتوانید با خرید دنبال کننده خیلی سریعتر نسبت به دیگران به بازدید بالا از توییت‌ها برسید.

استفاده از ربات‌ها

ربات‌های مختلفی در زمینه افزایش دنبال کننده در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید. اساس کار این ربات‌ها بالا بردن سطح تعاملات شما است. در بالا ذکر کردیم که برای داشتن یک پیج خوب باید تعاملات خود را نیز بالا ببرید. افراد فعال در شبکه‌های اجتماعی روزانه زمان زیادی را صرف انجام این نوع تعامل می‌کنند. اما راهکار دیگری نیز برای اینکار وجود دارد.

شما میتوانید با استفاده از ربات اینکار را به راحتی انجام دهید. البته استفاده از بات‌ها معایبی نیز دارد. برای مثال میتوان به امنیت اشاره کرد. شما باید نام کاربری و رمز عبور اکانت خود را در ربات وارد کنید. اینکار میتواند امنیت شما را تا حد بسیار زیادی پایین اورد. هرچه از فعالیت شبکه‌های اجتماعی می‌گذرد، آنها نسبت به رفتار ربات گونه حساس می‌شوند. پس فعالیت ربات میتواند در آینده باعث بن یا مسدود شدن اکانت شما شود.

اشتراک گذاری پست‌های با کیفیت

در کنار خرید فالوور، گذاشتن پست‌های با کیفیت و خاص میتواند در زمینه افزایش فالوور به شما کمک بسیار زیادی کند. هرچقدر که دنبال کننده داشته باشید، اگر آنها از پست‌های شما رضایت نداشته باشند، باعث آنفالو شدن پیج شما توسط دنبال کنندگان خواهد شد. پس باید در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کنید، پست‌های با کیفیت بگذارید. به سراغ برندسازی پیج خود بروید. برای پست‌هایتان یک قالب درست و یکسان تولید کنید. این پست‌ها قرار است در آینده‌ای نزدیک در اکسپلور دیده شود. پس باید کاری کنید که کاربر با یک نگاه ساده و سریع بتواند از ماهیت پست شما با خبر شود.

مزایای خرید فالوور برای پیج

در بالا شما را با خرید فالوور برای پیج خود آشنا کردیم. در اینجا قصد داریم تا شما را با مزایای خرید فالوور بیشتر آشنا کنیم. پس همچنان با ما همراه باشید.

جلب اعتماد کاربران

شما اکنون حساب کاربری خود را در یک شبکه اجتماعی ایجاد کرده‌اید. حال با شوق و اشتیاق فراوان اولین پست خود را ارسال می‌کنید. اما یک اتفاق بد رخ می‌دهد. پست شما توسط کاربران دیده نمی‌شود. با کمی دلسری و نا امیدی پست دوم را نیز منتشر خواهید کرد و دوباره اتفاق بد تکرار می‌شود. احتمالا پست سوم را منتشر نخواهید کرد و برای همیشه از اینکار منصرف می‌شوید. این یک واقعیت و طبیعت برای تمام شبکه‌های اجتماعی است. شما در ابتدا نبال کننده زیادی نخواهید داشت.

اما میتوانید به راحتی با خرید فالوور این مشکل را نیز حل کنید. کاربران این پلتفرم‌ها توجه بسیار زیادی به تعداد دنبال کنندگان دارند. اگر تعداد فالوورهای شما کم باشد، توسط کاربران دیگر نیز فالو نخواهید شد. اما میتوانید با خرید فالوور به راحتی در ابتدای کار، آمار پیج خود را بالا نشان دهید. این کار باعث می‌شود تا کاربران دیگر نیز به پیج شما اعتماد کنند و آن را دنبال کنند.

افزایش بازدید پست‌ها

یکی دیگر از بزرگترین کمک‌هایی که خرید فالوور میتواند به شما بکند، افزایش بازدید پست‌های شما است. هنگامی برای پیج خود فالوور خریداری می‌کنید، برخی از آنها فعال هستند و نسبت به پست‌های شما واکنش نشان می‌دهند. برای مثال اگر پستی را در پیج خود منتشر کنید، آن پست توسط فالوورهای خریداری شده مشاهده می‌شود. حتی احتمالا آن پست را لایک خواهند کرد و برای آن کامنت نیز خواهند گذاشت.

همین مسئله باعث ورود پست شما به اکسپلور و فضاهای پر بازدید خواهد شد. اگر پست شما به فضاهای پر بازدید وارد شود، آنگاه دیگر کار تمام است و پیج شما راه خود را پیدا خواهد کرد. کاربران دیگر نیز پست شما را مشاهده می‌کنند و اگر برایشان جذاب باشد پیج شما را دنبال خواهند کرد. به این شکل میتوانید به راحتی جایگاه خوبی را در هر شبکه اجتماعی برای خود بدست آورید.

از چه سایتی فالوور بخریم

خوشبختانه امروزه سایت‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی در فضای اینترنت نسبت به فروش فالوور اقدام می‌کنند. اما وبسایت اسپید فالوور یکی از معتبرترین سایت‌ها در زمینه فروش خدمات مجازی است. برای ورود به این سایت فقط کافیست عبارت اسپید فالوور را به فارسی در گوگل جستجو کنید و سپس وارد این وبسایت شوید. این وبسایت در سال ۱۴۰۱ تاسیس شده است. کاربران بسیار زیادی را در اختیار دارد. پشتیبانی بسیار قوی این وبسایت خیال شما را از خرید راحت می‌کند. همچنین امکانی وجود دارد که شما میتوانید با فروش خدمات مجازی کسب درآمد نیز انجام دهید. برای اینکار فقط کافیست تا نمایندگی فروش فالوور را از این وبسایت دریافت نمایید. آنگاه میتوانید به راحتی از این راه برای خود درآمد بسیار خوبی را ایجاد کنید. درآمد اینکار بسیار بالاست و نیازی به سرمایه اولیه نیز ندارید.

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید