یادی از آقا نادر، تو هرگز نخواهی مرد اسطوره (عکس)

0
90



کد خبر : ۱۸۷۳۲۰۴ |
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۰ |
۳۷۲ بازدید |

۰
دیدگاه


در جریان بازی نساجی – استقلال که با حضور پر شور تماشاگران مازنی در استادیوم شهید وطنی همراه بود، یاد و خاطره نادر دست نشان فقید یک بار دیگر گرامی داشته شد.

یادی از آقا نادر، تو هرگز نخواهی مرد اسطوره (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، نادر دست نشان یکی از اسطوره های بی بدیل شهر قائمشهر و فوتبال مازندران بود. جوان رعنا و چپ پایی که شوت هایش در دوران بازیگری به خصوص در مازندران زبانزد خاص و عام بود و با پیراهن نساجی به تیم ملی رسید. او سال های سال در نساجی با بازی های خوب خود و هم چنین شوت های سهمگینی که می زد در استادیوم شهید وطنی برای طرفداران پرشور نساجی خاطره سازی کرد. نادر دست نشان در قامت مربی هم تلاش زیادی کرد که نساجی را به سطح اول فوتبال کشور برگرداند اما در نهایت قرعه به نام جواد نکونام افتاد که نساجی را بعد از ۲۴ سال دوباره به سطح اول فوتبال کشور برگرداند. هر چند نادر دست نشان این کار را برای خیلی از تیم ها انجام داد. استیل آذین، مس کرمان و …

نادر دست نشان مربی تیم خونه به خونه بابل بود که متاسفانه به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد. اسکوربورد استادیوم شهید وطنی در جریان بازی نساجی – استقلال با به تصویر کشیدن چهره نادر دست نشان با پیراهن نساجی یک بار دیگر یاد و خاطره این اسطوره فقید را برای فوتبالدوستان مازنی زنده کرد. روحش شاد و یادش گرامی.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید