بارسلونا از جریمه فیفا و یوفا نمی‌ترسد

0
93



کد خبر : ۱۸۷۳۴۵۳ |
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۶ |
۹۲۴ بازدید |

۵
دیدگاه

خیال


بارسلونا مطمئن است که یوفا و فیفا در پرونده موسوم به بارساگیت دخالت نخواهد کرد و از این بابت خیالش راحت است.

بارسلونا از جریمه فیفا و یوفا نمی‌ترسد

به گزارش “ورزش سه”، دو هفته پیش نشریه ال‌پائیس نوشت که قضیه بارساگیت و پرداختی ۶٫۶ میلیون یورویی بارسا به انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران فوتبال اسپانیا، به مدت ۱۷ سال و تا سال ۲۰۱۸، ممکن است وارد حوزه بین‌المللی شود و آنجا موردقضاوت قرار بگیرد. خاویر تباس، رئیس لالیگا، نیز گفته بود که بر اساس قانون ورزش اسپانیا، چون از این قضیه بیش از سه سال گذشته، احتمالا بارسا با محرومیت ورزشی مواجه نخواهد شد، مگر اینکه تحقیقات گسترده‌تری صورت بگیرد و دست فدراسیون فوتبال و لالیگا برای جریمه بارسلونا باز شود.

1807549

طبق ادعای ال‌پائیس، اگر بارسا در اسپانیا با جریمه روبرو نشود، فیفا بر اساس بند ۶ ماه ۲۷ اساس‌نامه خود، می‌تواند به این پرونده ورود کند و بارسلونا را با جریمه و محرومیت روبرو کند. یوفا نیز می‌تواند بر اساس مواد ۴٫۰۲ و ۴٫۰۳ مقررات انضباطی خود، به پرونده بارسلونا ورود کند.

1805337

در همین رابطه، امروز اسپورت نوشت که مدیران بارسلونا پس از تحقیقات مفصل به این نتیجه رسیده‌اند که احتمال دخالت یوفا و فیفا به این پرونده بسیار بعید است چرا که این یک قضیه ملی است و هنوز دادستانی اتهام رسمی به بارسلونا وارد نکرده است. فیفا و یوفا تنها در صورتی دخالت خواهند کرد که اثبات شود بارسا در عرصه رقابت‌های بین‌المللی نیز با داوران در ارتباط بوده است. قرار است به زودی خوان لاپورتا، رئیس بارسا، در مورد این پرونده شفاف‌سازی کند. او هفته قبل گفت که با وکلای زبده خارجی از حیثیت باشگاه دفاع خواهند کرد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید