زاپاتا می‌توانست مقابل سپاهان آقای گل شود! (عکس)

0
81



کد خبر : ۱۸۷۳۳۵۶ |
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۰۰ |
۵۱ بازدید |

۰
دیدگاه


مهاجم خارجی آلومینیوم فرصت‌های زیادی در دیدار با سپاهان از دست داد.

زاپاتا می‌توانست مقابل سپاهان آقای گل شود! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، آلومینیوم در روزی که سپاهان را متوقف کرد، میلاد فخرالدینی و محمدرضا آزادی، دو بازیکن تاثیرگذارش را دراختیار نداشت، اما سیدمهدی رحمتی در غیاب بهترین گلزن خود تصمیم گرفت هانسل زاپاتا را کمی جلوتر ببرد و به‌عنوان مهاجم نوک استفاده کند که این بازیکن در پُست جدید یک پاس گل داد و فرصت‌های زیادی به دست آورد، ولی در استفاده از آنها کم‌دقت بود.

هانسل زاپاتا که در این فصل سه گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده بود، در دیدار با سپاهان هم مثل همیشه در خط حمله آلومینیوم استفاده شد و فرصت‌های خوبی هم به او رسید، اما نتوانست از آنها استفاده کند که اگر این اتفاق می‌افتاد، بعید نبود او با هت‌تریک و حتی پوکر این بازی را پشت سر بگذارد!

مهاجم کلمبیایی آلومینیوم غیر از یک پاس رو به جلو و پایه‌گذاری روی تک‌گل تیمش، سه موقعیت عالی و یک فرصت از پشت محوطه جریمه به دست آورد که دو ضربه او در موقعیت‌های تک به تک با واکنش‌های پیام نیازمند همراه بود و دو بار هم شوت‌های این بازیکن با کمترین اختلاف از دروازه سپاهان به بیرون رفت.

هانسل زاپاتا که در دور برگشت موفق به گلزنی در دیدارهایی مثل صنعت نفت و مس رفسنجان شده بود، برابر سپاهان هم می‌توانست حداقل یک گل بزند ولی از شانس‌های به دست آمده استفاده نکرد تا شاگردان رحمتی نتوانند به نتیجه بزرگتری از مساوی دست پیدا کنند.

عکس: محمد عباسی

1807418



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید