مدرسه‌ها… مدرسه‌ها

0
86


|


۱۴۰۱/۱۲/۱۰ ۲۳:۲۰:۱۳

|

|


مرور کوتاه اعتمادآنلاین بر خبرهای روز دهم اسفند در سه‌دقیقه



اعتمادآنلاین، مهم‌ترین خبرهای روز را برای‌ شما مرور کرده است. به این خبرها می‌توان اعتماد کرد.


مدرسه‌ها... مدرسه‌ها


|


۱۴۰۱/۱۲/۱۰ ۲۳:۲۰:۱۳

در روزی که گسترش مسمومیت‌ها در مدرسه‌های سراسر کشور آرام‌مان نگذاشت، اعتمادآنلاین، مهم‌ترین خبرهای روز را برای‌ شما مرور کرده است. به این خبرها می‌توان اعتماد کرد.

پاسخی به گزارش آژانس درباره ایران

رییس سازمان انرژی اتمی درباره بخشی از گزارش برجامی آژانس که در آن به موضوع غنی‌سازی بالای ۸۳ درصدی در ایران اشاره کرده است گفت که بازرسان مشاهده کردند حجم مواد تولید در پایان کار، از ۶۰ درصد تجاوز نکرده است و خط تولید ما همان تولید اورانیوم با غنای ۶۰ درصدی است و ما همان هدف را هم دنبال می‌کنیم بنا بر این، آن موضوع با همین تعریف کنار گذاشته می‌شود- تا ببینیم.

در تهران گفته شد که رئیس آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای، شنبه به ایران می‌آید.

بازهم مسمومیت…

بازهم مسمومیت دانش‌آموزان دختر و این‌بار در ۲۶مدرسه در شرق و غرب تهران و چند شهر از جمله کرمانشاه روی داد. برخی مدرسه‌ها از شدت مسمومیت‌ها، تعطیل و تخلیه شدند.

وزیر کشور هم مامور شده که این ماجرا را پی‌گیری کند و در همان قدم اول تاکید کرد که کسی بابت این ماجرای هولناک بازداشت نشده است.

وزیر آموزش و پرورش هم گفت دشمنان درپی آن هستند که برای جلوگیری از پیشرفت علمی ما، مدرسه‌ها را تعطیل کنند.

اخراج جواب اخراج

جمهوری اسلامی در پاسخ به اخراج دو دیپلماتش از آلمان، دو دیپلمات آلمانی را اخراج کرد.

آلمانی‌ها دیپلمات‌های جمهوری‌اسلامی را بابت صدور حکم اعدام برای جمشید شارمهد، سرکرده گروه تندر و زندانی دوتابعیتی ایرانی- آلمانی، اخراج کردند.

طباطبایی درگذشت

جواد طباطبایی، استاد و پژوهش‌گر حوزه اندیشه سیاسی، و از چهره‌های اثرگذار علوم انسانی در یکی‌دو دهه اخیر در ۷۷سالگی درگذشت.

 

و سرانجام این‌که در نخستین بازی از جام‌ملت‌های فوتبال مردان زیر ۲۱سال آسیا، تیم‌ ایران با یک‌گل از سد قطر گذشت. سرمربی ایران صمد مرفاوی است.

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید