وصله های ناجور مانع پیشرفت تیراندازی هستند!

0
61



کد خبر : ۱۸۷۳۴۲۳ |
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۲ |
۲۷ بازدید |

۰
دیدگاه

تهدید عضو هیات رییسه فدراسیون به افشاگری:


عضو هیات رییسه فدراسیون تیراندازی برخی تحرکات اطرافیان رییس این فدراسیون را مانع پیشرفت و عدالت در تیراندازی می داند.

وصله های ناجور مانع پیشرفت تیراندازی هستند!

به گزارش ورزش سه، چنگیز مسیب زاده مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی ارتش که به عنوان عضو هیات رییسه و عضو کمیته فنی در فدراسیون تیراندازی فعالیت می کند، به انتقاد از برخی از سیاست های این فدراسیون پرداخته است. 

مسیب زاده در گفتگو با خبرنگار ورزش سه پیرامون عملکرد یکساله فدراسیون تیراندازی عنوان کرد: سردار قربانی در زمره نیروهای ارزشی و فرماندهان با سابقه و خوشنام کشور قرار دارد که با انتخاب ایشان به ریاست فدراسیون آنهم در شرایطی که این رشته در آن برهه موفق به کسب نشان طلای المپیک شده بود، امیدواری های بسیاری جهت رفع مشکلات و حواشی شکل گرفت. قطعا اگر جامعه تیراندازی کشور هم راستا و در کنار رییس گام بردارد، بسیاری از مشکلات و معضلات فعلی برطرف خواهد شد زیرا ایشان از پتانسیل قابل توجهی برای اجرایی  کردن اهداف خود به شرط وجود همکاران و اطرافیان صادق و امین برخوردارند.

وی افزود: امروز برخی افراد مسئول و متاسفانه خارج از خانواده تیراندازی با هدف استمرار حضور مخرب خود و ترجیح منافع شخصی به اهداف کلان تیراندازی در پی آن هستند که روند توسعه تیراندازی را مختل کنند. آن ها که در موقعیت های خاص فدراسیون قرار گرفته اند، با به کارگیری سلایق شخصی و غیر تخصصی هزینه های غیر قابل جبرانی را در مسیر رییس فدراسیون ایجاد می کنند. بنده بعنوان عضو کوچک این خانواده تذکرات لازم را در این خصوص عنوان کرده ام و در آینده نزدیک با توجه به اهمیت موضوع دیداری با ریاست فدراسیون خواهم داشت.

عضو کمیته فنی فدراسیون تیراندازی گفت: من به این افراد که حقیقتا وصله ناجور این فدراسیون هستند، پیشنهاد می کنم که در روند خود تجدید نظر کنند، زیرا محصول این روند بروز ناعدالتی و بی سر و سامانی در مدیریت فدراسیون خواهد شد که در این صورت من خود را موظف به بیانی شفاف تر از پشت پرده های فعلی  اقدامات مخرب و اعمال غیر سازنده آنها خواهم دانست.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید