وکالتی کردن حساب بانک ملی برای خرید خودروهای وارداتی، با چند کلیک ساده

0
87


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

با آغاز ثبت نام خرید خودروهای وارداتی، یکی از مهمترین نیازهای مردم و متقاضیان خرید این خودروها، افتتاح حساب وکالتی در یکی از بانک های عامل بود.حساب وکالتی به زبان ساده، حسابی است که صاحب آن می تواند مبلغی را بلوکه کرده و برای برداشتن آن مبلغ، به دیگر وکالت بدهد؛ چنین موضوعی پیش نیاز اصلی خرید خودروهای وارداتی است.

از آنجا که بسیاری از مردم تا پیش از این با موضوع حساب وکالتی سروکار نداشتند، چنین اقدامی برای آنها هم وقت گیر بود و هم ناآشنا.

بانک ملی ایران برای رفع این مشکل و همچنین تسریع در روند تبدیل حساب ها بانکی به حساب وکالتی، چند اقدام فوری و مفید انجام داد.

اولین اقدام آن بود که نیاز به حضور فیزیکی در بانک برای تبدیل حساب به حساب وکالتی را برداشت. به این ترتیب مشتریان این بانک نیازی به حضور در بانک برای وکالتی کردن حساب خود ندارند.

دومین اقدام نیز معرفی یک سامانه مخصوص این کار بود که روند وکالتی کردن حساب را ساده می کند. این سامانه که «فیروز» نام دارد، بلافاصله از سوی بانک ملی ایران معرفی شد و در اختیار مشتریان بانکی قرار گرفت. 

به این ترتیب تمام خدمات وکالتی کردن حساب بانک ملی ایران به صورت غیر حضوری و صرفا با چند کلیک قابل انجام است. البته این بسترها و خدمات بانک ملی ایران از قبل نیز وجود داشته و اکنون که نیاز به آن بیش از گذشته احساس می شود، مشتریان بدون هیچ دغدغه ای می توانند از آن استفاده کنند.

برای وکالتی کردن حساب، مشتریان بانک ملی ایران کافی است یک حساب سپرده کوتاه مدت داشته باشند و  وارد سامانه فیروزه بانک شوند. سپس با وارد کردن مشخصات فردی و همچنین مشخصات حساب بانکی خود، قسمت مربوط به وکالتی کردن حساب را فعال کنند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید