کلینزمن، کره بدون سون یک تیم معمولی است

0
61



کد خبر : ۱۸۷۳۳۶۲ |
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۰۰ |
۳٫۹K بازدید |

۱
دیدگاه

توصیه‌های سرمربی سابق آلمانی کره


اولی اشتیلیکه از تجربیات خود در تیم ملی کره جنوبی بهره گرفته و توصیه‌هایی به کلینزمن کرد.

کلینزمن، کره بدون سون یک تیم معمولی است

به گزارش “ورزش سه”، اولی اشتیلیکه در گفت‌وگو با یک رسانه آلمانی با اشاره به برخی ویژگی‌های تیم ملی کره جنوبی، توصیه‌های مهمی به هموطن خود یورگن کلینزمن کرد که قرار است به عنوان سرمربی جدید در این تیم حضور پیدا کند.

او در مورد مهمترین ویژگی‌های فوتبال کره جنوبی گفت: “آنها دارای ویژگی‌های مهمی چون نظم، اراده و سرسختی هستند و در دفاع بسیار خوب عمل می‌کنند. از سوی دیگر فاقد خلاقیت و تمایل به ریسک در فاز تهاجمی هستند.”

سرمربی سابق تیم ملی کره جنوبی با اشاره به کیفیت پایین لیگ فوتبال این کشور افزود: “به استثنای چند مورد، لیگ داخلی کره جنوبی محوبیت زیادی ندارد. باشگاه‌ها در این کشور برخلاف آلمان توسط اعضا ایجاد نمی‌شوند، بلکه توسط کمپانی‌های بزرگ به وجود آمده‌اند.”

1807423

اشتیلیکه در رابطه با پیشرفت‌هایی که فوتبال کره در عرصه ملی داشته تاکید کرد: “تیم ملی کره جنوبی پیشرفت خوبی در این مدت داشته و با صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر این روند را ادامه داد. در دوره‌ای که من در کره جنوبی بودم، مشکل این بود که فرصت کار با بازیکنان جوان، خیلی فراهم نبود.”

او در پاسخ به این سوال که کره جنوبی چه زمانی می‌تواند خود را یک تیم کاملا بین‌المللی بداند گفت: “آنها هنوز بازیکنان خیلی کمی در باشگاه‌های معتبر اروپایی دارند که مثل سون بدرخشد. خط حمله کره جنوبی بدون سون هیونگ مین فلج است. او یک بازیکن کاملا حرفه‌ای است که مدت‌ها در فوتبال اروپا بازی کرده و به زبان‌های آلمانی و انگلیسی مسلط است.”

این مربی آلمانی که در فاصله سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ هدایت کره جنوبی را به عهده داشت در خصوص همکاری دوباره فدراسیون کره با یک مربی آلمانی (کلینزمن) گفت: “با یورگن ارتباط دارم، اما او برای حضور در کره جنوبی تماسی با من نداشت.”

1807425

اشتیلیکه در پاسخ به این سوال که چه توصیه‌ای به کلینزمن در کره جنوبی دارد گفت: “او در شرایطی قرار گرفته که باید یک تعادل دشوار را ایجاد کند: آشتی دادن مدرنیته و سنت. مربیان تیم‌های ملی در کشورهای مختلف با سختی های زیادی مواجه هستند. کره کشوری است که می‌خواهد پیشرفت کند و برای این، کار باید زیادی صورت بگیرد.”



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید