امباپه: حداکثر توان ما مقابل بایرن همین بود

0
75



کد خبر : ۱۸۹۴۷۵۱ |
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۱۸ |
۳۲۸ بازدید |

۰
دیدگاه

آنها تیمی هستند که برای فتح اروپا ساخته شده است


کیلیان امباپه، ملی‌پوش فرانسوی باشگاه پی‌اس‌جی، معتقد است که تیمش مقابل بایرن با وجود به کارگیری حداکثر تلاش خود در کسب برد ناکام ماند.

امباپه: حداکثر توان ما مقابل بایرن همین بود

به گزارش “ورزش سه”، کیلیان امباپه شانس اول گلزنی پاری‌سن‌ژرمن در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ بود؛ جایی که شاگردان کریستوف گالیته برای جبران شکست ۱-۰ بازی رفت نیاز مبرمی به گل داشتند اما نه تنها در این کار ناکام بودند بلکه دو گل هم دریافت کردند تا در مجموع با شکست ۳-۰ از دور رقابت ها کنار بروند.

مهاجم فرانسوی پاریس که در کنار مسی فروغ چندانی نداشت و نتوانست مانع از حذف تیمش شود در پایان بازی برگشت با بایرن مونیخ گفت: “یک نتیجه ناامید کننده بود و کاری هم از دستمان برنمی آید. وقتی به ساختار دو تیم نگاه می کنیم متوجه می شویم بایرن مونیخ تیمی است که برای قهرمانی در چمپیونزلیگ ساخته شده است.”

امباپه با بیان اینکه بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن برای شکست بایرن همه توان خود را به کار بردند افزود: “این حداکثر توان مان بود. در اولین کنفرانس مطبوعاتی این فصل چمپیونزلیگ گفته بودم که همه توان خود را برای موفقیت در این مسابقات به کار می گیریم ولی خب حداکثر توان ما همین قدر بود. حالا باید به زندگی عادی خود در لیگ یک فرانسه برگردیم.”

آیا حذف از چمپیونزلیگ می تواند آینده تو را در پاریس به خطر بیاندازد؟ ستاره فرانسوی در پاسخ به این سوال گفت: “نه به هیچ عنوان! من آرام و خونسرد هستم و این اتفاق تاثیری در تصمیم من برای آینده ندارد. فعلا فقط روی فتح لیگ یک فرانسه تمرکز کرده ام و این اتفاق برایم از اهمیت بالایی برخوردار است. بعد از آن خواهیم دید که چه اتفاقی رخ می دهد و فعلا آینده در فصل جاری خلاصه می شود.”

1830246



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید