محکومیت مرد شیاد به اتهام آزار شیطانی دختر جوان

0
75


|


۱۴۰۱/۱۲/۱۸ ۲۰:۳۰:۲۹

|

|


«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:



مرد متهم دختر جوان را به بهانه استخدام به دفتر کارش کشاند و مورد آزار قرار داد.


محکومیت مرد شیاد به اتهام آزار شیطانی دختر جوان


|


۱۴۰۱/۱۲/۱۸ ۲۰:۳۰:۲۹

مرد شیاد که به اتهام کلاهبرداری دوران حبس را می‌گذارند این بار به اتهام آزار و اذیت دختری جوان محکوم شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم که مردی جوان است و ادعا می‌کند نخبه فیزیک است برای مدت طولانی از شهروندان کلاهبرداری کرده و اموال آنها را به از چنگشان درآورده است. پس از بازداشت متهم مشخص شد او به یک دختر تعرض هم کرده است.

یک سال قبل دختری به ماموران مراجعه کرد و گزارش یک تعرض را داد. او به ماموران گفت مردی که ادعا می‌کرد صاحب یک شرکت است به او تعرض کرده است.

دختر جوان در تشریح شکایتش گفت: به تازگی درسم تمام شده است. مدتی بود به دنبال شغلی مناسب می‌گشتم که با آگهی استخدام در فضای مجازی رو‌به‌رو شدم و برای استخدام در شرکت رزومه ارسال کردم.

وی ادامه داد: چند روز از این ماجرا گذشته بود که مرد جوانی به نام پیمان که صاحب شرکت بود با من تماس گرفت و قرار ملاقات گذاشت. وی  گفت به خاطرشیوع بیماری کرونا بهتر است به تنهایی به شرکت بروم. من به تنهایی به شرکت رفتم اما آنجا مرد جوان که اسیر وسوسه شیطان شده بود مرا آزار داد و تهدیدم کرد در این باره  با کسی حرفی نزنم. من با سر و وضعی آشفته به خانه برگشتم و از ترس به کسی حرفی نزدم؛ اما دو ماه حال روحی‌ام به هم ریخته بود. به همین خاطر با گذشت دو ماه از این ماجرا تصمیم گرفتم از صاحب شرکت شکایت کنم .

با شکایت دختر جوان، صاحب شرکت ردیابی شد و ماموران دریافتند وی به اتهام کلاهبرداری از چندین نفر در زندان به سر می‌برد.

به این ترتیب پیمان از زندان به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران منتقل شد و از خود دفاع کرد. در ابتدای جلسه دختر جوان به تشریح شکایت پرداخت و برای مدیر شرکت اشدمجازات خواست.

دختر شاکی گفت: این مرد  بدون توجه به التماس‌هایم مرا آزار داد و زندگی‌ام را سیاه کرد. من از او گذشت نمی‌کنم. او با نقشه از پیش طراحی شده مرا به شرکت کشاند و آزارم داد. این ماجرا تاثیر بدی در روحیه‌ام گذاشته و به افسردگی مبتلا شده‌ام و حالا تحت درمان یک روانپزشک قرار دارم.

سپس متهم ۲۳ساله  در جایگاه ویژه ایستاد و اتهامش را قبول نکرد. وی  گفت: این دختر با میل خودش به شرکت آمد و با من رابطه برقرار کرد. من به زور وعنف به او تجاوز نکردم. او حالا چون فهمیده  من مدیر شرکت هستم و وضع مالی خوبی دارم تصمیم به اخاذی گرفته و چنین شکایتی را از من مطرح کرده تا از من پول بگیرد.

وی ادامه داد: من نخبه و کارآفرین هستم و اتهاماتم را قبول ندارم. شاکی دروغ می‌گوید.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده و گزارش کارشناسان پزشکی قانونی، وی را از اتهام تجاوز به عنف تبرئه و وی را به خاطر رابطه نامشروع به ۹۹ضربه شلاق و تبعید محکوم کردند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید