مردم منتظر برخورد بدون ملاحظه با عوامل مرتبط با مسمومیت‌ها هستند

0
81


|


۱۴۰۱/۱۲/۲۱ ۱۵:۰۹:۳۰

|

|


نوش آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی:



یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در شرایطی که دشمنان این ملت با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خود و ایجاد جنگ ترکیبی درصدد بر هم زدن امنیت مردم هستند، برخورد بدون ملاحظه با عوامل مرتبط با ناامنی محیط‌های آموزشی مورد انتظار مردم است.




مردم منتظر برخورد بدون ملاحظه با عوامل مرتبط با مسمومیت‌ها هستند


|


۱۴۰۱/۱۲/۲۱ ۱۵:۰۹:۳۰

حسین نوش آبادی، نماینده ورامین در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد:هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) به همه حافظان امنیت در نهادهای اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و انتظامی کشور به خصوص مجاهدان خاموش در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه که امنیت و آرامش امروز کشور را رهاورد مجاهدت آنان است، تبریک می‌گویم.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه اظهار کرد: در شرایطی که دشمنان این ملت با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خود و ایجاد جنگ ترکیبی درصدد بر هم زدن امنیت مردم هستند، اقدامات قاطعانه و هوشمندانه و مقتدرانه سربازان گمنام امام زمان (عج) و رصد به هنگام نقشه‌های شوم دشمن به ویژه تحرکات اخیر در مدارس دخترانه و ایجاد رعب و نگرانی در میان دانش‌آموزان و خانواده آنان و تأکید رهبری بر برخورد بدون ملاحظه با عوامل مرتبط با ناامنی محیط‌های آموزشی مورد انتظار مردم است، البته با کشف و شناسایی تعدادی از این عوامل و تحت تعقیب قرار دادن آنان آرامش به مدارس بازمی‌گردد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان و فرهنگیان یکی از موضوعات ضروری است، با توجه به اینکه در لایحه بودجه سال آینده ردیف مستقلی برای اجرای این قانون در نظر گرفته شده است، وزارت آموزش و پرورش نسبت به صدور احکام رتبه‌بندی معلمان اقدام کند.

وی همچنین خواستار اهتمام مسئولان استانی و شهرستاتی برای جذب اعتبارات به منظور اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به شهرهای ورامین و قرچک به خصوص اجرای پروژه مترو شد.




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید