روز زندانیان

0
87


|


۱۴۰۱/۱۲/۲۱ ۲۳:۱۹:۴۹

|

|


مرور کوتاه اعتمادآنلاین بر خبرهای روز بیست‌ویکم اسفند در دو ‌دقیقه



اعتمادآنلاین، مهم‌ترین خبرهای روز را برای‌ شما مرور کرده است. به این خبرها می‌توان اعتماد کرد.


روز زندانیان


|


۱۴۰۱/۱۲/۲۱ ۲۳:۱۹:۴۹

در روزی‌که روشن شد سرمربی تیم‌ملی فوتبال مردان ایران در آینده امیر قلعه‌نویی خواهد بود، اعتمادآنلاین، مهم‌ترین خبرهای روز را برای‌ شما مرور کرده است. به این خبرها می‌توان اعتماد کرد.

آزاد می‌شوند یا نمی‌شوند؟

وزیر خارجه مملکت در یک مصاحبه گفت که ایران و آمریکا به یک توافق بر سر مبادله زندانیان دو کشور نزدیک شده‌اند اما کمی نگذشت که سخن‌گوی وزارت‌خارجه آمریکا گفت این حرف امیرعبداللهیان دروغی بی‌رحمانه است علیه خانواده‌های این زندانیان.

از این فقره‌های قضایی یکی هم این بود که سوئد حکم اعدام حبیب فرج‌الله چعب، ملقب به «حبیب اسیود»، شهروند ایرانی سوئدی را «غیرانسانی» خواند.

دیوان عالی ایران امروز اعلام کرد حکم اعدام حبیب فرج‌الله چعب، ملقب به «حبیب اسیود» به اتهام «افساد فی‌الارض» از طریق «تشکیل، اداره و سرکردگی گروه حرکه النضال» و همچنین اجرای «عملیات تروریستی» در استان خوزستان حکم تایید شده است.

باز حمله به سوریه…

خبرگزاری رسمی سوریه، روز یکشنبه، ۲۱ اسفند از یک «حمله اسرائیلی جدید» علیه اهدافی در استان‌های طرطوس و شهر مصیاف در استان حماه در غرب این کشور خبر داد که برخی رسانه‌های اسراییلی یا نزدیک به مخالفان بشار اسد، مدعی شدند یک افسر سوری و یکی دو نیروی مسلح نزدیک به ایران در این حملات جان باخته‌اند.

دیکتاتور بلاروسی می‌آید…

گل بود و به سبز نیز آراسته می‌شود. لوکاشنکو، دیکتاتور بلاروس، برای سفری دو روزه به تهران آمده است- لوکاشنکو در ۲۸ سال گذشته تنها رئیس‌جمهور بلاروس بوده است.

 

و سرانجام این‌که در مهم‌ترین بازی لیگ‌برتر فوتبال مردان ایران، استقلال با دوگل فولاد را برد، تا با یک ‌امتیاز بیش‌تر از پرسپولیس و در رده دوم لیگ، سال ۱۴۰۱ را به پایان برساند.

و البته از این مهم‌تر این‌که امیر قلعه‌نویی، سرمربی گل‌گهر، رسما به عنوان سرمربی تیم‌ملی فوتبال مردان ایران گمارده شد.

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید