شعف داخل این تصاویر: غیرقابل اندازه‌گیری!

0
58



کد خبر : ۱۸۹۵۴۳۴ |
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۰۰ |
۳۹۲ بازدید |

۰
دیدگاه

شادی ساپینتو و ستاره‌های استقلال


ریکاردو ساپینتو یک روز پرهیجان و شیرین دیگر را با استقلال تجربه کرد. این‌بار در ورزشگاه فولاد آره‌نا.

شعف داخل این تصاویر: غیرقابل اندازه‌گیری!

به گزارش “ورزش‌سه”، سرمربی برون‌گرای استقلالی‌ها که این ویژگی شخصیتی در فصل جدید فوتبال ایران او را به چهره‌ای خاص و مورد توجه تبدیل کرده، پس از پشت سر گذاشتن چندین جلسه محرومیت دیگر در مصاف با فولاد خوزستان مجبور به نشستن روی سکوها نبود. او به کنار زمین آمده بود و تا پایان مسابقه هم کنار خط طولی باقی ماند.
فولاد نیمه اول بسیار خوبی در خانه مقابل استقلال داشت، اما در نیمه دوم این قدرت، انگیزه و نمایش فنی برتر آبی‌های پایتخت بود که به کمک‌شان آمد تا با دو گل کوین یامگا و مهدی قایدی که هر دو هوشمندانه و با فرصت‌طلبی به ثمر رسیدند، ساپینتو یکی از سخت‌ترین مسابقات فصل و در مقطعی بسیار حساس را با سه امتیاز پشت سر بگذارد.
سرمربی پرتغالی استقلال پس از سوت پایان مسابقه بلافاصله همان اقدام همیشگی را تکرار کرد. او بلافاصله خودش را به سکوهای استقلالی ورزشگاه فولاد آره‌نا رساند و با تحرک بالا و مشت کردن دست‌هایش این پیروزی و شعف ناشی از آن را با هواداران تیمش تقسیم کرد.
انرژی ساپینتو البته با این اقدام کمتر نشد و او در ادامه به میمنت این پیروزی حیاتی که سبب شد استقلال رتبه دوم را از رقیب دیرینه بگیرد، چنان شاگردانش را مشتاقانه در زمین فولاد آره‌نا به آغوش می‌کشید که توجه همه اطرافیان و تماشاگرانی که در استادیوم بودند را به خود جلب می‌کرد؛ جشنی گرم و با کیفیت احساسی بسیار بالا که نمی‌توان از نظر کمی آن را مورد سنجش و تحلیل قرار داد.

1831684
1831685



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید