هواداران فولاد، ۹۰ دقیقه حمایت از سرمربی و شاگردان

0
71



کد خبر : ۱۸۹۵۴۵۷ |
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۰ |
۱٫۱K بازدید |

۰
دیدگاه

دست دوستی منصوریان به سوی طرفداران


هواداران فولاد در جدال با استقلال حمایت ویژه‌ای از تیمشان داشتند.

هواداران فولاد، ۹۰ دقیقه حمایت از سرمربی و شاگردان

‌به گزارش “ورزش سه” هواداران فولاد خوزستان علی‌رغم بازی با ملوان بندرانزلی و استقبال نه چندان خوب از سرمربی جدید و تیمشان، در مسابقه با استقلال حضور و حمایت ویژه‌ای از تیم مورد علاقه خود داشتند.

به طوری‌که تا دقایق آخر این جدال به تشویق تیم خود پرداخته و هیچ گونه تنشی روی سکوها دیده نمی‌شد. علیرضا منصوریان نیز بعد از مسابقه در کنفرانس مطبوعاتی خود واکنشی ویژه به این اتفاق داشت و در نهایت از آن‌ها بابت نتیجه به دست آمده عذرخواهی کرد. اما در این میان به نکته‌ای ویژه اشاره داشت و از تمامی طرفداران خواست با حمایت خود فولاد را در راه موفقیت در جام حذفی کمک کنند.

وی در این خصوص گفت: هوادار ما خیلی قابل احترام است و امروز جو استادیوم خیلی خوب و انرژی خیلی مثبت بود. خستگی را روی تن هواداران گذاشتیم و از طرف بازیکنان و کادر فنی از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم.

منصوریان در ادامه گفت: امروز شکل استادیوم زیبا و لذت‌بخش بود. تنها راهی که داریم، این است که تیم را به‌صورت پلکانی درست کنیم. هواداران ما باید قبول کنند این تیم آسیب خورده است. این تیم با این همه هزینه در رده نُهم بوده و ما یک پله نیز بالاتر آورده‌ایم. مخلص هواداران فولاد هستم و خیلی دوست‌شان دارم. امروز از ما حمایت کردند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید