کسب درآمد از معاملات اسپات کریپتو

0
70


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حضور و فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال به شکل‌های مختلفی امکان‌پذیر است. با این‌حال بسیاری از تریدرها ترجیح می‌دهند که از طریق معاملات اسپات به کسب سود بپردازند. در حال حاضر، این معاملات راحت‌ترین روش برای رشد سریع شما هستند. از آنجایی‌که همه تبادلات در بازار کریپتو به‌صورت لحظه‌ای انجام می‌شوند، میزان امنیت آن بسیار بالا خواهد بود. برای کسب درآمد از معاملات اسپات باید در این زمینه تبحر داشته باشید. از همین‌رو می‌توانید با یادگیری اصول مختلف، بهترین برنامه معاملاتی را پیش ببرید.

کسب درآمد از معاملات اسپات کریپتو

آشنایی با معاملات اسپات ارز دیجیتال

امروزه از روش‌های معاملاتی مختلفی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود. در این بین، بازار اسپات بیش از سایر موارد مورد استفاده قرار می‌گیرد. بازار اسپات به حالتی گفته می‌شود که ارزها بر اساس دارایی واقعی خود مبادله می‌شوند. در این بازار خریداران و فروشندگان اوردر خود را مشخص می‌کنند و سپس با رسیدن قیمت مورد نظر معامله انجام خواهد شد.

در بازار اسپات همه معاملات به شکل‌ آنی انجام می‌شود و ربطی به آینده قیمت نخواهد داشت. از آنجایی‌که در این بازار فقط با رشد قیمت دارایی سود می‌کنید، به آن بازار یک‌طرفه هم گفته می‌شود. به‌طور کلی، معاملات اسپات برای افراد تازه‌وارد کریپتو بسیار مناسب هستند. خوشبختانه اسپات تریدینگ میزان ریسک پایین‌تری دارد که امکان از دست رفتن سرمایه را کاهش خواهد داد.

چطور در معاملات اسپات کسب سود کنیم؟

برای اینکه بتوانید در بازار اسپات به سود خوبی دست پیدا کنید، باید به خوبی با روند این بازار آشنایی داشته باشید. شما باید در ابتدا یک ارز دیجیتال مستعد رشد را پیدا کنید. در قدم بعدی باید با استفاده از ابزارهای تحلیلی شرایط ارز مورد نظر را بسنجید. زمانی‌که رمزارز انتخاب شده به کف قیمتی رسید، بهترین زمان برای خرید دارایی فرا می‌رسد. بهتر است که از قبل به اندازه کافی تتر بخرید تا در این زمان بلافاصله فرصت معاملاتی را شکار کنید.

سپس بر اساس تحلیل خود تارگت‌های موردنظر خود را مشخص است. به شما توصیه می‌کنیم که با رسیدن قیمت به تارگت اول سیو سود کنید تا در صورت برگشت قیمتی سود را از دست ندهید. در نهایت، بعد از رسیدن به سقف قیمت می‌توانید از معامله خارج شوید. کسب درآمد از معاملات اسپات ارز دیجیتال نیازمند تخصص و دانش فنی است که باید آن را به‌دست آورید. خوشبختانه با وجود روش‌های تحلیلی مختلف می‌توان درصد موفقیت را بالا برد.

کسب درآمد از معاملات اسپات کریپتو

بهترین ابزارهای تکنیکال برای کسب سود از اسپات تریدینگ

اگر دوست دارید که در بازار اسپات ارز دیجیتال حضور فعالی داشته باشید، بهترین کار این است که به سراغ ابزارهای تکنیکال بروید. خوشبختانه این ابزارها که با نام اندیکاتور هم شناخته می‌شوند، نقش مهمی در تشخیص مسیر حرکت قیمت دارند. در واقع، اندیکاتور‌ها تاریخچه قیمت و حرکت‌های آن را بررسی کرده و سپس بر اساس آن قیمت آینده را حدس می‌زنند. برخی از بهترین اندیکاتورهایی که می‌توانید برای معاملات اسپات از آن‌ها استفاده کنید در لیست زیر آورده می‌شود.

  • میانگین متحرک
  • اندیکاتور ایچیموکو
  • اندیکاتور مک‌دی
  • اندیکاتور فیبوناچی
  • اندیکاتور RSI

استفاده کردن از هر کدام از این ابزارها نیازمند تخصص و آگاهی زیادی خواهد بود. از همین رو به شما توصیه می‌کنیم که برای کسب سود بلندمدت حتما طرز کار این موارد را یاد بگیرید. البته لازم نیست که به‌صورت همزمان از تمامی این موارد بهره ببرید. استفاده بیش از حد از چند اندیکاتور می‌تواند میزان خطا در معاملات اسپات را افزایش دهد. از همین رو بهتر است سعی کنید که در یک یا دو ابزار متخصص شوید و به کسب درآمد در معاملات اسپات بپردازید.

کسب سود با نوسان گیری در بازار اسپات

امروزه روش‌های زیادی برای کسب سود در معاملات اسپات وجود دارد که باید آن‌ها را جدی بگیرید. بسیاری از تریدرها ترجیح می دهند که از روش نوسان‌گیری در بازار اسپات بهره ببرند. در این شیوه افراد معاملات را به‌صورت کوتاه‌مدت مدیریت می‌کنند. به همین علت مدت زمان معامله بین چند دقیقه تا نهایت چند روز خواهد بود.

در روش نوسان‌گیری شخص سعی می‌کند تا با یک برنامه‌ریزی دقیق و سریع فرصت‌های معاملاتی را دریابد. در این شیوه مقدار سود هر معامله حدودا بین ۱ تا ۵ درصد خواهد بود. با این‌حال، تریدر سعی می‌کند با بالا بردن تعداد معاملات اسپات سود خود را افزایش دهد. تجربه ثابت کرده است که در نوسان‌گیری چند معامله در طول روز انجام می‌شود. البته هر تریدری می‌تواند برای خود یک برنامه معاملاتی مشخص داشته باشد و بر اساس آن نوسان گیری در بازار اسپات را دنبال کند.

کسب درآمد از معاملات اسپات کریپتو

هولد ارزهای دیجیتال در بازار اسپات

اگر زمان یا دانش کافی برای معامله‌گری را ندارید، بهتر است که از روش‌های دیگر برای کسب سود در معاملات اسپات بهره گیرید. هولد کردن یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای کسب سود در بلندمدت است. در این روش شما وارد بازار اسپات شده و ارزی مانند بیت کوین را در قیمت مناسب خریداری می‌کنید. سپس این ارز را برای مدت طولانی نگهداری می‌کنید تا از طریق افزایش قیمت آن به سود دست پیدا کنید. امروزه از اصطلاح هودل کردن هم برای این کار استفاده می‌شوید که بهتر است با این نحوه تلفظ هم آشنا باشید.

تنوع بالای ارزها در بازار اسپات سبب می‌شود تا گزینه‌های زیادی برای هودل کردن وجود داشته باشد. شما باید در ابتدا ارزهای مستعد رشد را در واچ‌لیست خود قرار داده و سپس بهترین گزینه‌ها را برای سرمایه‌گذاری پیدا کنید. این روش کسب سود برای کسانی پیشنهاد می‌شود که دارای شخصیت صبوری هستند و دریافت سود روزانه از هولد کردن برای آن‌ها لذت‌بخش‌ است.

روش های افزایش سود در بازار اسپات

ممکن است که شما در معاملات اسپات به سود دست پیدا کنید؛ ولی همیشه امکان بیشتر کردن آن وجود دارد. چنانچه به خوبی با قوانین معامله‌گری آشنا باشید، بدون شک سود دریافتی شما به مراتب افزایش پیدا می‌کند. به‌طور مثال: تغییر دادن حد ضرر به سمت بالا می‌تواند میزان ریسک معاملات را کاهش دهد.  زمانی‌که قیمت ارز دیجیتال نسبت به نقطه خرید شما رشد زیادی کرد، حتما حد ضرر خود را بر روی نقطه خرید یا بالاتر از آن قرار دهید.

چنانچه در معاملات اسپات چنین کاری را انجام دهید، به آن risk free‌ کردن معامله گفته می‌شود. در این حالت میزان ریسک معامله شما به صفر می‌رسد. در حال حاضر اکثر تریدرهای حرفه‌ای بازار از این شیوه برای افزایش سود خود بهره می‌برند.

کسب درآمد از معاملات اسپات کریپتو

سیو سود؛ بهترین راهکار حفظ سود در معاملات اسپات

وقتی که یک معامله در جهت پیش‌بینی شما حرکت می‌کند، سود شما هم افزایش خواهد داشت. با این‌حال، هیچ تضمینی وجود ندارد که شرایط همچنان بر وفق مراد شما باشد. در نتیجه، زمانی‌که معامله شما وارد سود خوبی شده است، باید بخش مهمی از سود را دریافت کنید. به این عمل در دنیای معامله‌گری سیو سود گفته می‌شود. در این حالت تریدر معادل ارزی سود را از معامله خارج کرده و با اصل سرمایه خود، ترید را ادامه می‌دهد. در نتیجه، شما هم می‌توانید از این راهکار طلایی از سود خود استفاده کنید.

بهترین صرافی برای معامله اسپات در ایران

امروزه صرافی‌های زیادی امکان کسب سود از طریق معاملات اسپات را به‌وجود آورده‌اند. با این وجود صرافی بینگ ایکس با بیش از ۱ میلیون کاربر فعال یک بازار اسپات بی‌نظیر را ایجاد کرده است. نکته جالب این است که صرافی بینگ ایکس از زبان فارسی هم به شکل کامل پشتیبانی می‌کند که همین امر کار را برای معامله‌گران ایرانی ساده‌تر خواهد کرد. همچنین برای دسترسی به این بازار اسپات هیچ نیازی به وی پی ان ندارید و به‌راحتی در دسترش شما قرار خواهد گرفت. اگر دانش کافی برای حضور در بازار اسپات را دارید، حتما این فرصت مهم را دریابید.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید