کومان: بایرن برنامه ویژه ضدامباپه نداشت

0
73



کد خبر : ۱۸۹۵۶۰۹ |
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۳ |
۲K بازدید |

۰
دیدگاه


با وجود اینکه بسیاری از کارشناسان معتقدند بایرن مونیخ در دیدار اخیرش با پی‌اس‌جی برنامه‌ای ویژه بر ضد کیلیان امباپه داشت ولی کینگزلی کومان این نظرات را رد کرده و می‌گوید باواریایی‌ها امباپه را عمدا هدف نمی‌گرفتند.

کومان: بایرن برنامه ویژه ضدامباپه نداشت

به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن قرار گرفت و در بازی بازی رفت و برگشت موفق شد حریف پرستاره‌اش را در مجموع با نتیجه ۳-۰ پشت سر گذاشته و به مرحله بعدی صعود کند.

تیم یولیان ناگلزمان در هر دو مسابقه رفت و برگشت موفق شد ستاره‌های نامدار حریف مثل لیونل مسی و کیلیان امباپه را به خوبی مهار کند و بدون اینکه از طرف آنها با تهدیدی جدی مواجه شود در هر دو بازی به پیروزی برسد. برخی کارشناسان معتقدند باواریایی‌ها در هر دو بازی برنامه ویژه‌ای برای مهار و از جریان بازی خارج کردن کیلیان امباپه داشتند.

1831992

اما کینگزلی کومان، ستاره فرانسوی بایرن مونیخ، در مصاحبه‌ای با تله‌فوت این ادعاها را رد کرد و گفت: “برنامه ویژه‌ای علیه امباپه نداشتیم. تنها نکته مهمی که باید رعایت می‌کردیم قطع ارتباط او به لئو مسی بود. ما معمولا تیمی هستیم که از زمین حریف شروع به پرس می‌کنیم اما در مقابل پی‌اس‌جی کمی عقب‌تر آمدیم و پرس را شروع کردیم”.

1831993

کومان در دیدار رفت دو تیم در پارک دو پرنس تنها گل بازی را به تیم سابق خود زد تا بایرن در خانه حریفش ۱-۰ پیروز شود. در بازی برگشت در آلیانز آرنا هم باواریایی‌ها با دو گل چوپوموتینگ و سرژ گنابری با نتیجه ۲-۰ به پیروزی رسیدند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید