گواردیولا بند فسخ قرارداد هالند را تغییر داد

0
82



کد خبر : ۱۸۹۶۰۹۰ |
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۰ |
۲٫۳K بازدید |

۱
دیدگاه

خبر بد برای رئال و پی‌اس‌جی


قابلیت فعال شدن بند فسخ ارلینگ هالند پس از تمدید قرارداد پپ گواردیولا از سال ۲۰۲۴ به سال ۲۰۲۵ منتقل شد.

گواردیولا بند فسخ قرارداد هالند را تغییر داد

به گزارش “ورزش سه”، ارلینگ هالند، ستاره نروژی، در تابستان امسال با وجود داشتن پیشنهاد از رئال مادرید ترجیح داد راهی سیتی شود. او چند ماه پیش در یک مصاحبه گفت که چون کریم بنزما در رئال مهاجم شماره یک بود، به پیشنهاد این باشگاه پاسخ رد داد.

1832372

چندی پیش سایت انگلیسی اتلتیک گزارش داد که در قرارداد هالند با سیتی بند فسخ ۱۸۰ میلیون یورویی وجود دارد و از تابستان ۲۰۲۴ نیز قابل فعال شدن است اما نکته جالب اینجاست که بند فسخ تنها برای باشگاه‌های غیرانگلیسی معتبر خواهد بود و هیچ باشگاه انگلیسی نمی‌تواند آن را فعال کند. به عبارتی تیم‌های بزرگ انگلیسی اگر هالند را می‌خواهند، باید مستقیما با سیتی وارد مذاکره شوند و در واقع این انتقال غیرممکن به نظر می‌رسد.

1832370

در همین رابطه امروز رادیو کاتالونیا ادعا کرد که این بند فسخ به جای سال ۲۰۲۴ از سال ۲۰۲۵ قابل فعال‌شدن است. در واقع در قرارداد هالند بند دیگری وجود داشت که بر اساس آن در صورت تمدید قرارداد گواردیولا، فعال‌شدن بند فسخ ستاره نروژی یک سال به تعویق می‌افتاد. پپ نیز اخیرا قراردادش را تا ۲۰۲۵ تمدید کرد تا بند فسخ هالند نیز از ۲۰۲۴ به ۲۰۲۵ منتقل شود. این بدون شک خبر بدی برای باشگاه‌های خواهان هالند است.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید