آرتتا: حالا ۱۱ فینال در پیش داریم

0
72



کد خبر : ۱۸۹۶۱۵۶ |
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۳۹ |
۱٫۱K بازدید |

۰
دیدگاه


میکل آرتتا، سرمربی آرسنال بعد از حذف از لیگ اروپا تاکید کرد که حالا ۱۱ فینال در انتظار تیمش است.

آرتتا: حالا 11 فینال در پیش داریم

به گزارش “ورزش سه”، آرسنال بعد از تساوی ۲-۲ مقابل اسپورتینگ در لیسبون، پنج شنبه شب میزبان این تیم در دیدار برگشت لیگ اروپا بود. این دیدار بعد از تساوی ۱-۱ در وقت های قانونی و اضافه به ضربات پنالتی کشیده شد؛ جایی که شاگردان میکل آرتتا با نتیجه ۵-۳ نتیجه را به اسپورتینگ لیسبون واگذار کرده و از دور رقابت ها حذف شدند. این مربی بعد از بازی تاکید کرد باخت امشب ضربه سنگینی به تیمش وارد کرد.

او گفت: “در لحظاتی از بازی به ویژه ۷۵ دقیقه نخست با خود واقعی‌مان خیلی فاصله داشتیم. اکثر توپ ها را لو می دادیم و از ظرفیت کافی برای تسلط برای بازی برخوردار نبودیم. در ۱۵ دقیقه پایانی و وقت های اضافه اما موقعیت های خوبی برای کسب پیروزی داشتیم. در نهایت کار به ضربات پنالتی کشید تا همه چیز غیرقابل پیش بینی شود.”

1832999

وقتی از آرتتا سوال شد که اسپورتینگ چگونه کار را برای آرسنال سخت کرد این مربی گفت: “ما در نبردهای تن به تن در فضای خاص به اندازه کافی موفق نبودیم. آنها واقعا حملات خوبی در این فضاها ترتیب دادند که واکنش خوبی از سوی ما را به همراه نداشت. ضمن اینکه در در مناطق بسیار خطرناک بارها توپ را از لو دادیم  و این اتفاق بارها تکرار شد.”

سرمربی آرسنال در پاسخ به این سوال که تیمش بعد از حذف از لیگ اروپا چگونه می خواهد رقابت در کورس قهرمانی لیگ برتر را ادامه دهد گفت: “ما باید نقاط ضعف خود را مورد بررسی قرار دهیم تا متوجه شویم چرا به اندازه کافی خوب نبودیم. به اسپورتینگ لیسبون هم تبریک می گویم و حالا ۱۱ بازی بسیار مهم در لیگ داریم. اولین فینال ما مقابل کریستال پالاس خواهد بود. به نظرم باید همه صحبت های خود را از الان به بازی با کریستال پالاس اختصاص دهیم تا بتوانیم دوباره در مسیر برد قرار بگیریم.”



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید