صالح حمیدزیچ: سیتی سخت‌ترین قرعه ممکن بود

0
91



کد خبر : ۱۸۹۶۲۴۰ |
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۰ |
۳۲۵ بازدید |

۰
دیدگاه

این بازی مثل یک فینال است


بایرن در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به سیتی برخورد کرد و حسن صالح حمیدزیچ معتقد است این سخت‌ترین قرعه ممکن بود.

صالح حمیدزیچ: سیتی سخت‌ترین قرعه ممکن بود

به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ به حکم قرعه در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باید برابر سیتی قرار بگیرد. بایرن در دور قبل پی اس جی را حذف کرد و حالا باید به مصاف یک تیم قدرتمند دیگر برود.

1831069

صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، در واکنش به این قرعه گفت:«من بازی برابر تیم های خوب را دوست دارم. بازیکنان نیز آماده و متمرکز هستند. دو بازی بزرگ و در سطحی عالی را شاهد خواهیم بود. سیتی حریفی دشوار است و معتقدم سخت‌ترین قرعه ممکن بود. این بازی مثل یک فینال است. دور قبل با پی اس جی روبرو شدیم و حالا یک حریف سخت دیگر را پیش رو داریم.»

او در ادامه گفت:«سیتی برابر لایپزیش قدرتمندانه و با تعداد گل زیاد پیروز شد و به یک چهارم نهایی رسید. این دیدار مجدد ما با پپ گواردیولا نیز خواهد بود و از این بابت خوشحالیم. من خوشبینم که بتوانیم به نیمه نهایی برسیم.»

صالح حمیدزیچ در مورد مهار ارلینگ هالند، ستاره نروژی سیتی، گفت:«هالند از بهترین مهاجمان دنیاست اما ما هم مدافعان بزرگی داریم و برابر پی اس جی این را ثابت کردیم. می دانم که سیتی شرایط بهتری از پی اس جی دارد ولی نگران نیستیم. این هیجان انگیزترین بازی یک چهارم نهایی است. ما همیشه برابر تیم های بزرگ خوب کار می کنیم.»



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید