زنگ خطر برای رئال: اوضاع ستاره برزیلی خوب نیست

0
69



کد خبر : ۱۸۹۶۳۶۵ |
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۵ |
۳٫۴K بازدید |

۰
دیدگاه


مدیران رئال مادرید به صورت جدی نگران شرایط اندریک، ستاره جوان برزیلی، هستند.

زنگ خطر برای رئال: اوضاع ستاره برزیلی خوب نیست

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید چند ماه قبل اقدام به خرید اندریک با قراردادی گرانقیمت به ارزش ۶۰ میلیون یورو کرد و قرار بود که او از سال ۲۰۲۴ در اختیار این تیم قرار بگیرد. 

آنها تصمیم گرفتند که این بازیکن را تا سال ۲۰۲۴ در اختیار باشگاه فعلی‌اش قرار دهند تا بتواند به درستی و بدون فشار بیش از حد با شرایط رئال مادرید سازگار شود اما حالا به نظر می‌رسد که اوضاع چندان فرقی نکرده است. 

فشار رسانه‌های برزیلی روی او به حدی زیاد شده که کار را برایش سخت کرده و حالا ۱۲ بازی است که این مهاجم نتوانسته برای پالمیراس گلزنی کند. 

رناتو پیم، خبرنگار برزیلی، درباره شرایط این بازیکن گفت:« پیوستن به رئال مادرید باعث شده که این بازیکن جوان بسیار تحت فشار قرار بگیرد. او چند روز قبل وقتی تعویض شد روی نیمکت گریه کرد.»
 

1833312

خوانی کالافات که مسئولیت جذب وینیسیوس، رودریگو و اندریک را برعهده داشته، حالا از سوی رئال به برزیل فرستاده شده تا مانع از تکرار اتفاقی که برای وینی افتاد شود و مشکلات این بازیکن را هرچه زودتر حل کند. 

رناتو در این باره اضافه کرد:« او خانواده اندریک را می‌شناسد و رابطه بسیار نزدیکی هم با خودش دارد و می‌تواند از نظر روانی شرایط را تا حد قابل توجهی برای این بازیکن بهبود ببخشد.»

رئال مادرید امیدوار است که این بازیکن با پختگی بیشتری به این تیم ملحق شود اما در عین حال نگران است که شرایط تا جایی پیش برود که او درخشش همیشگی‌اش را در پالمیراس از دست بدهد و تبدیل به خرید اشتباه دیگری برای این باشگاه شود.

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید